Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

CamillaJ skrev 2008-05-19 09:11:04 följande:
    God morgon, håller på med frukosten Ingen shopping på heeeeela helgen nej det har varit lungt! Har inte heller läst igenom tråden kommer jag att orkar????Men måste skvallra en hel del här nu va Jennie (Jen80) fick sin underbara bebis inatt !! En liten flicka .... ÅH!! Grattis IGEN gumman ... *Puss*
    åååååååååååååååååå en liten flicka! Så underbart!! GRATTIS till Jen å dom nyblivna storebrorsorna!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-19 09:23:59 följande:
    japp, enfärgade småfolk shorts
    ÅÅ dom vill jag se! Har inte sett småfolkshorts innan?
    jompa skrev 2008-05-19 09:43:37 följande:
    Måste fråga, fick ju lite kläder igår till M, några från HM och de är för stora och kanske inte vår stil, kan man byta dem utan kvitto, lapparna sitter kvar, det är bara bortklippt vad de kostar. Har ni bytt utan kvitto på HM?
    Testa, här brukar det gå! Dom ser ju att det inte är använt...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-19 09:53:59 följande:
    kolla länken. det är rätt så enkal shorts, men dom matchar småfolks t.shirtar SUPER!
    Fina dom var! I annan färg då Fast jag håller mig nog till dom jag hittade på Lindex för 50 spänn Enfärgade shorts är ju super, passar till allt!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-05-19 12:25:48 följande:
    hon kanske har massa konton för olika saker... tycker gott du kan överraska gubben m hennes lilla svarta klänning... Den där hon kallar miniklänning... (no shit)
    Jag hade nog inte fått storlek xs över smalbenet bara *ASG* Tubtoppen kanske? SOm strumpa!
  • Tjollabolla
    terezita skrev 2008-05-19 14:08:11 följande:
    tjollan är du här?
    HÄÄÄR!
    Buttelina skrev 2008-05-19 14:10:07 följande:
    sofielundsskolan? var ligger den?? finns det nån molo butik som jag inte känner till?
    Finns det verkligen en Molo butik Butte missat? NÄÄÄE!??!?!
  • Tjollabolla
    Camellis skrev 2008-05-19 15:34:45 följande:
    Ja, visst gör han? Tack så mycket, förresten! Den kommer ju att bli toppen nu i sommar!
    Varsegod! Visst är sommarsuits det perfekt sommarplagget, jag har laddat upp med massa, men nu försvann ju värmen...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-19 15:46:38 följande:
    Typiskt va Du ska se att Milo får strutta runt i dem massor i sommar, JAG tror nämligen på supersommar
    Det gör faktiskt jag oxå! *optimist*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9