Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

koikoj skrev 2008-05-19 22:40:49 följande:
    Har kikat lite på din Milo i sin Hummel nu och jag tror att jag håller mig till storleken som sonen har nu, känns onödigt att beställa för stort vill ju inte att han ska drunkna i den. Tack för snabbt svar!
    Ja jag hade oxå tagit en storlek mindre om jag skulle beställt igen så det gör du rätt i. Jag hörde att dom var små så därför blev det 92 och visst funkar det, men 86 hade suttit finare.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon! Shit så kallt det varit inatt, 1 grad var det fem i morse! *hyyyy* Milo var iskall i sin sommarjamas när jag tog upp honom i morse *dålig mamma*.

Butte: vad är det för Molo du ska fynda?

Kan säga att min sambo var INTE glad igårkväll. Han började sätta in alla räkningar i pärmen (som han envisas med att göra). Dom har inte blivit insatta på minst ett halvår så alla har bara legat i en hög. Erm. OPS! Det var ju inte lite klädesräkningar,tänk er själva, på ETT HALVÅR! Och då är det bara dom jag tagit på faktura, vilket jag oftast inte gör... Oj oj, han var ett åskmoln kan jag ju säga . Visst brukar jag visa vad jag köpt, men liksom inte räkningarna

• Tjollabolla

Gaah jäkla fl till att inte funka! Fast jag har å andra sidan fått lite packat Kan ju faktiskt behövas Snart blir jag utan internet i 8 dagar. 8 DAGAR! HALLÅ!!! JAG KOMMER DÖÖÖ!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-20 13:03:54 följande:
    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP Den gröna färgen är ju sååå fin.Tror jag ska beställa den andra gröna med insekter också.
    Inget läge för det nu.. Har ingen som helst inkomst denna månden
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-20 13:09:57 följande:
    Inget att slänga ut på T heller?

Jo massa, men verkligen inte tid med det nu i flytten!

Alltså jag har hela bebisvaggan fylld med små kläder där uppe som inte är ngt speciellt, kommer inte få ngt för det på T och inget speciellt att spara. Vad gör ni med det? Jag tror ju inte att jag hade använt det till nästa bebis dirket, det var innan jag upptäckta danskvärlden Vet i fasen var jag ska göra av det!

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-20 13:13:59 följande:
    Måste fråga er igen. Gjorde det häromdan men det försvann nog ibland allt vårt babbel.HUr länge är det rimligt att vänta på kläder man beställt och betalat?Jag beställde och betalade den 8nde. Fick mejl efter ett par dagar att kläderna var försenade. Ännu har inga kläder kommit.....
    Mä! Det är ju jättelängesen! Varifrån var det? Jag hade ringt och frågat vart det tog vägen.
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-20 13:16:26 följande:
    Det var från smallkids.... Jag längtar ju efter grejorna. Beställer ju inte så himla ofta.
    Ring dit! Tänk om det är skickat och har kommit bort...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9