Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

mortillsju skrev 2008-05-20 13:20:02 följande:
    Usch...prata inte om det. Det hände mig i höstas med ett paket från Eleraff med dyraste Molovinteroverallen i. *inget kul*
    Blev du inte ersatt då?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-20 13:28:39 följande:
    TjollaOT men visst beställde du kläder från Ellos samtidigt som mej? Har du fått dom än?
    Nopes har jag inte!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-20 13:41:49 följande:
    Surt när det tar sån tid, min order är inte ens skickad än
    jag tar alltid express när jag beställer, då tar det 2 dagar och kostar 20 kr extra. Men Milos kläder gick inte att få på express av nån andlening... Dom kanske är slut då?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-20 14:22:23 följande:
    på bomboms lagerförsäljning
    VA! BOmBOM OCH lagerförsäljning i samma mening? JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-20 14:45:31 följande:
    Ja, urtrist Hoppas de vänder snart Å jösses TRE timmar  Skulle Ida sova så länge skulle hon vara uppe hela natten
    Milo brukar sova 2½-3 timmar, ibland tom. 3½ timme nu när han bara sover en gång om dagen. Men idag har bara sovit 1½ så kvällen blir nog jobbig å gnällig...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-20 15:01:59 följande:
    Va kan inte min få några sovrutiner för, de funkar liksom inte detta
    Näe det förstår jag att det inte gör. Kan du inte försöka några dagar att ta upp henne i lagom tid på morgonen och sen aktivera henne så hon är trött vid lunch? Jag brukar få kämpa för att hålla Milo vaken fram till lunch, han sover gärna 2 ggr/dag men då somnar han inte på kvällen.
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-20 15:08:29 följande:
    Jo, jag tar ju upp henne fast hon är som en död fisk på morron, sååååå trött e hon.. Vet inte riktigt VAD man ska aktivera henne med... ? Skulle behöva ha en aktivitet på fm tror jag minsann Det funkade ju toppen förra veckan, men sen blev de helg och så bröts allt.. Får ställa klockan på 7 även helger tror jag *hemska tanke*
    Sedan så är det ju faktiskt så att alla är olika... Hon kanske inte är gjord för att gå upp tidigt/somna tidigt, men lite måste man ju kunna styra det. Så att hon iaf somnar vid 20-21, tolv är ju vansinnigt sent!
  • Tjollabolla
    Milo har fått smaka kanelbulle, har han aldrig fått smaka innan. han bara sitter och skrattar och mumsar och då har han ändå bara fått "skalkar"

Hörredu du Butte, man kan inte bara skriva att man fyndat så utan att lägga in bilder!!!
  • Tjollabolla
    Cashew skrev 2008-05-20 15:12:46 följande:
    nån som vet om det blåa molomönstret med röda bilar matchar de blårandiga kläderna? har nån en bild vore det toppen
    Hmmm... vilket blåa molo mönster?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9