Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-20 15:14:33 följande:
    Nä, hon verkar inte vara den morronpigga typen   men som du säger... 24 e helt galet sent, vi går på knäna vid den tiden o sen ska ju vi upp kl 7 liksom..Jag skulle va superglad för 21 tiden, efter det börjar jag känna pressen, har massor man ska pyssla med på kvällen å som det är nu blir inte ett smack utfört Kanske skulle börja gå ut varje dag samma tid, typ kl 9-9.30...
    Ja testa det! Eller nån öppenförskola, har ni inte det? Det brukar ta slut på dom Jag måste aktivera Milo i stort sett varje dag, han är inte nöjd av att bara gå hemma med mig liksom...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-20 15:21:17 följande:
    Måndag08.30-12.00Öppet för alla 13.00-16.00Baby 0-6 månaderTisdag08.30-12.00Baby 7-12 månader 13.00-16.00AdoptivfamiljerOnsdag08.30-15.0 0*Öppet för allaTorsdag08.30-12.00Pappaträff 13.00-16.00Öppet för allaFredag08.30-12.30Jämna veckor: Uteverksamhet på gården  Udda veckor: Uteverksamhet Nyckelviken* Sista onsdagen i månaden stänger förskolan kl. 12.00Hm... undrans när vi ska komma ser de ut så här på ÖF liksom???
    *ASG* De va de värsta jag sett Vi bor ju en liten by så här är rätt o slätt torsdagar 13-16

Men lilla gulleplutte Ava så söt! Jag dör! Nu vill jag ju oxå ha bebis
    Hur uttalar ni Ava? Rätt av som det låter? Jag lever ju i Greys Anatomy och tänker bara på Ava med det amerikanska uttalet
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-05-20 15:35:11 följande:
    Aaaaava ... Hehe, som det stavas. Ja, hon är för mysig och pluttig, men hon kan låta . Bröderna har varit världens enklaste små bebisar. Bägge åt med 3-4 timmars mellanrum direkt, de sov i egen säng eller bredvid oss utan några problem och var allmänt alltid nöjda. Ava kräver mycket mer. Hon vill vara i famnen i princip hela tiden . Hon sover som en stock i famnen och så lägger man ner henne och hon vaknar inom några minuter och skriker. Vill suga hela tiden, så nu har hon fått napp fast jag helst hade väntat lite. Men hon är supergo och bröderna är så glada. Trodde inte Ilon skulle bry sig så mycket, men nu när han hade sovit middag kom han springandes och skulle titta på Ava. Han bara flinar när han ser henne. Jättegulligt ! Och Liam är stolt. Ropade i morse "Åh, lillasyster har kommit hem" och "mamma, jag trodde hon är jättesöt" . Oj, nu ringer det på dörren... hej så länge!
    Åhh gud vad mysigt det låter! Så gosiga brorsor hon har Skaffa en bärsjal om du inte har det, den räddade mig mååånga ggr. *ÄLSKAR*
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-20 15:41:28 följande:
    Nä nu jädra ska jag beställa lite Småfolk t-shirts, gröna med insekter och den med blå bebis elefanter, behöver tips på 1 till, några förslag? Vill gärna ha med mycket färger.Behöver minsann lite tröst hopping...hade hoppats och ställt in mej på att få Buggan denna vecka, typ imorgon, men den är inte ens skickad, troligen skickas den idag eller imorgon, och sen skulle leveransen till Sverige ta 1 vecka *SUCK*
    Å va trist, vilken tid det ska ta då! 
    Jag vågar tyvärr inte kolla på småfolk t-shirts för då blir jag så sugen
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-20 15:56:02 följande:
    Tjolla--- skön "flyttbild" på Milo Inte glömmer mamma o pappa honom heller va
    Nja vi ska fundera över saken
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-20 21:11:14 följande:
    Men kööööp, måste ju reta mannen lite.
    Åh han hade hatat den är lite irriterad på honom idag så det hade lätt vatt värt dom pengarna för att reta honom *ASG*
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Inte bra med försvunnen bankdosa Angelinah, då blir du som dm på lyxfällan. DOm hade skulder på typ 600 000 för att han blivit av med sin bankdosa. För 1½ år sen! Så dom hade inte betalt räkningar sen dess Passa dig!
    Och ja, 0-1 år är 74/80, 1-2 är 86/92 i Småfolk. Det lär ju vara samma plagg som vi har Hihi! KÖP!

Usch stackars grabb med ögat, inget skoj ju. Hoppas det blir bättre!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9