Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Camellis skrev 2008-05-21 08:50:00 följande:
    God morgon! Tror ni att midiapple-knickerserna från katvig passar på en kille? Jag har nämligen ropat in ett par svarta, men blev så där velig efteråt och tänkte att de kanske ser för flickiga ut. Vad tror ni?
    Tror jag absolut inte, dom är jag jättesugen på till Milo!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Camellis skrev 2008-05-21 08:54:59 följande:
    Såg nu att de var lila. Jag måste haft grus i ögonen igår när jag budade. Det både står i texten o syns jätteväl på bilden! Knas knas...
    Åh men dom är ju så fina! Klart han kan ha dom!
  • Tjollabolla

Men herregud! jag har glömt betala min tradera faktura! Jag är för tusan avstängd! Hallå, hur har jag kunnat glömma det!!! Man brukar ju ett påminnelsemail... Hmm. Det måste sambon ha öppnat för det har inte jag fått... Eller så har det kommit bort. Jaja, nu är det betalt iaf, men ÄNDÅ! Vad pinsamt!

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-21 09:26:32 följande:
    OOPS! Jag fick ett påminnelsemail först. (hade dock betalat men det hade tydligen inte reggats ordentligt) hur länge blir man avstängd? Bara tills den är bet?
    Ja man kommer in igen när det är betalt stod det.
    Tildamamman skrev 2008-05-21 09:29:54 följande:
    Men man får väl inga påminnelsemail från T? Jag tycker verkligen att det är uruselt med deras mailfakturor , om jag inte betalar direkt glömmer jag alltid bort .
    Jo jag har fått flera ggr. Jag glömmer alltid deras faktura, men vid påminnelsemailet brukar jag betala direkt. Visst är det värdelöst, jag glömmer det alltid!
  • Tjollabolla
    Lourdes skrev 2008-05-21 09:34:50 följande:
    Åh, men då kanske det är strul med deras påminnelsemail! Synd om du ska sälja saker, jag hade ju spanat in en fin t-shirt jag skulle buda på idag
  • Tjollabolla

Hej på er! Åh vad mkt fina kläder det är i BT! Jag blir så shoppingsugen. Lääängesen jag hoppade ngt, har varkens tid eller pengar nu i flytten. Sugen på ett par moonkids knickers

Lilla Ava är sååå söööööööööt! Å fina Felicia som lyser som en sol

• Tjollabolla

Godmorgon! Här bor vi i flyttlådor, det börjar bli jobbigt nu.. Ska bli skönt när vi kommit i ordning. Idag fixas det sista i huset så sen är det bara att börja flytta!  Får försöka titta in här lite ofta, bredbandet försvinner på lördag å sen kunde det ta upp till 8 DAGAR innan vi fick det igen Hur överlever man liksom!

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-22 08:30:49 följande:
    Mårning...Å förstår de e jobbigt    förstår du längtar massor!!!Å jösses... Ska Tjolla va borta 8 dagar nu!!!
    Ja tydligen ska jag det. Vilken ångest Det är sånt man bara kan berätta för er för ingen annan förstår Mamma o Pappa har mobilt bredband å jag måste ju söka jobb å så... Så det får jag nog låna ibland
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-22 08:38:24 följande:
    Hua, kommer ihåg det där livet, inget roligt, men skönt när man är iordning igen.8 dagar utan bredband, hur sjuttsingen ska du klara det?Har för mej att dom sa 8 dagar till oss när vi flyttade, men vi fick det efter 3 dagar.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Vad jag hoppas på det!!! För min kompis tog det 8 VECKOR!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9