Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-22 16:09:20 följande:
    Så tillbaka från ett litet städryck. Tog tag i det så jag slipper imorgon. Torkade överallt och dammsög, borde torka golven men orkar inte nu, kanske i kväll. Men vi gjorde massa fynd under soffan jag och ungarna i alla fall Butte: Sötis rumpan som är ute och går Tjolla: Men vad konstigt att A-kassan strular NOOOOT. De verkar tro att vi ska kunna vänta på pengar och att man inte har några räkningar att betala. Tycker det är så dåligt.
    Åh vad du är duktig! Här bor vi i flyttlådor, dammråttor och skit... Men men, snaaart är det dax och huset är ju renoverat och nystädat iaf

Nej, dom fattar verkligen inte det. Jag hade alla papper klara som behövdes, som dom sa från början, men sen hittade dom ju fler papper som dom behövde. Sjukintyg från 2005! Då pluggade ju jag! *puckon*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godkväll flickor! Har dregglat bebisar i BT... Ava är så söööt och håller med som nån skrev; namnet verkar verkligen passa henne!
    Å Helle, så otroligt fin han var i den Mala suiten. Inte sett den innan, den var riktigt fin på sötnosen!

ÅÅÅÅå ni kan inte visa bebisar på det sättet!!  

Självklart kommer husbilder sen när vi har flyttat  å fått i ordning!

Karmasus: Limhamn! Malmö! 10 mil kan det ju vara värt om vi bara hade haft tid nu! GAAAAAAAH vad avis jag blev!

• Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-05-22 20:53:41 följande:
    YEEES!!!Jag hann och fick 25% på köper hos Elva Små Troll Eller som dottern säger ; JAG VANN! Här kommer mailet om ni inte sett:Nu kör i en FAVORIT i REPRIS!Jag vet att den var väldigt populär den där "efter-påsk-rabatten" jag hade så nu kör vi den igen - lite utökad och med nytt namn. Välkomna till Elva små trolls Försommar-kampanj!Som ni kanske minns gick det hela ut på "först till kvarn" med olika rabatt-nvåer. Reglerna är enkla;De FEM första som handlar får hela 25% på sitt köp. Ange koden FEM25 i kassan så dras rabatten av automatiskt. Fungerar den inte är du dessvärre för sent ut men tappa inte hoppet för:De TIO första som handlar därefter får 20% på sitt köp. Ange koden TIO20 i kassan och rabatten dras automatiskt. Fungerar den inte är du dessvärre för sent ut men tappa inte hoppet för:De TJUGO som handlar därefter får 15% på sitt köp. Ange koden 2015 i kassan och rabatten dras automatiskt. Missar du alla ovanstående rabatter får du ändå 10% rabatt på ditt köp genom att ange koden TIO10 i kassan. Dessa 10% gäller fram tills på söndag den 1/6. Hela denna REA-drive börjar NU och rabatterna gäller alla kläder i butiken utom de kläder som kom in från Småfolk nu i veckan (kortärmade t-shirts, dessa är märkta med en asterisk; *). Rabatten gäller ej på bärselar, sjalar, packpåsar etc. Det går heller inte att kombinera med andra rabatter, med varandra osv utan bara EN rabattkod per köp. Däremot går det bra att handla från REA-kategorin!För att göra det hela ännu skojigare så bjuder vi på frakten (inom Sverige) hela perioden dvs från och med NU och till och med fredag den 1/6.
    Hmpf! Inte ens fått det mailet
  • Tjollabolla
    jacao skrev 2008-05-22 21:11:11 följande:
    Japp, Boris Bus heter butiken med danskt Småfolk, Molo, Katvig, ida t. De har också kik*kid och en del andra märken...De har precis flyttat till lokaler i gamla stadshotellet.www.borisbus.se
    Det var nog det roligaste namnet på en barnaffär jag hört hittills
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2008-05-22 21:18:16 följande:
    Det var ju härligt. Läste och Faster Doris, det gillada jag
    Haha finns det en affär som heter det med? Det finns ju fröken Siv i Hässleholm, min sambo säger dock alltid Fräcka Siv
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-22 21:22:42 följande:
    haha, ja eller hur! jag är verkligen en sån som inte tänker när det är rea, jag bara handlar
    Jag är likadan, brått brått brått! Man blir ju hög av reor
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-22 21:39:24 följande:
    fiiiiiina hattifnatten!!!
    Eller hur! Tänk så fin den hade varit till sommarsuiten som jag bokat hos poppilopp eller varför inte me and i knickersen han hade idag... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
    Angelinah skrev 2008-05-22 21:41:16 följande:
    Ida sover   *perfa*Mammas mördarpass med bollen idag gjorde sitt, sen körde vi stenkul plasktund i badrummet=Ida trött
    Bra jobbat!! Nu förtjänar du lite -->  
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-22 21:42:34 följande:
    Låter bra det. NU verkar N ha somnat äntligenHmmm...har inte sett Ängeln här ikväll... Undrar om hon kör Bugga runt runt?
    Hihi hon kör runt runt i vardagsrummet Stackars skrutt får sova i buggan inatt
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-22 21:40:42 följande:
     Nej, det är några timmar för sent. Gubben är hemma nu men ska sitta och jobba. Blää för hans skitjobb!
    Usch ja så kan jag med verkligen känna ibland!!!  på dom!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9