Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tildamamman skrev 2008-05-22 09:07:43 följande:
    Mobilt bredband är väl lösningen även då! Vårt mobila har vi med överallt. Frågan är bara om det funkar nu när vi åker utomlands, eller får man betala extra då? Någon som har koll?LA Woman skrev 2008-05-22 08:36:39 följande:
    Ja det skulle man haft! FInns det inget man bara kan få testa i så där 2 veckor?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-22 11:05:27 följande:
    WeeeeeeeeIIIIIIII  Titta vad som nyss kom.
    OOOOOOOOO vad skoj!

Går inget frammåt med packningen här Milo är supertrött o gnällig, men idag ska han banne mig sova ordentligt. Igår sov han en halvtimma på hela dagen och somnade klockan tio på kvällen! Trött som bara den var han vid åtta, men när han såg kosorna på TV när det var Bonde söker... så blev han helt vild o gick här o råmade i typ 1 timma

Sorry, vad ot jag är, men ni är ju så trevliga att babbla med när man har en knatte som bara gnäller Ja annars med såklart... *trött*
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-22 11:20:14 följande:
    Isch....     gnäll på du... det behöver man ibland Ida älskar åxå "möööö"Hon pratar så otroligt mycket just nu... En kul grej är om jag säger " hm... undrar vad klockan är"   då drar hon upp tröjärmen och tittar på armen där man har klockan å säger "tlocka haj fuja"  Ingen fröken ur kanske.. men rätt sött
    Haha sötnos ida! Milo säger inte så mkt mer än möööööö och Vaf vaf Det låter så gulligt varje gång så jag skulle kunna äta upp honom!

Åh Butte vad mkt fint!
  • Tjollabolla

ÅÅÅ Butte den klänningen är ju så underbar! Jag såg t.shirten nånstans och blev sååå sugen på den! Suiten har vi använt massa, men han är verkligen för stor för suits nu, iaf när vi är iväg. Så en t.shirt hade ju vatt perfa, för att fortsätta på unisex temat

Fin kombo på lillebror med, dom byxorna har jag inte sett innan. Är det 68 i dom?

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-22 12:22:40 följande:
    lillebror härmar inga djur än men han säger mamma, pappa. tatt tatt  och titta där
    Sötnosen! Det säger Milo med, taaaa taaa säger han, hihi. Och Där alltid ihop med sitt envisa pekfinger
  • Tjollabolla

PÅ tal o m LIndex t-shirts så la jag precis in en bild i bt med en sån på Milo. Storlek 80 och passar perfekt! Synd att vi bara hade den färgen på vårt lindex.

Hmm.. Är sugen på den tröjan på Annacill! Men min a-kassa strular ju och det kan ta flera veckor innan jag får pengar, så det får nog vänta...

• Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-05-22 14:30:44 följande:
    ÅH GULLIGA NI!!!! sitter här hemma idag och är så lipig och så kommer ett jättegulligt paket som gjorde att jag började störtlipa . Åh, ni är för söta!! Kunde inte heller komma på en mer passande dag . Känner mig helt slut i kroppen och huvudet. Liam och Ilon är grymt stimmiga (men underbara mot sin syster ) och jag känner mig återställd, men sen inser man att det ändå tar tid för kroppen att återhämta sig... och känslorna just nu åker Berg-och-dalbana. Är så lycklig över min lilla prinsessa och mina fina pojkar. Kan inte fatta att just jag har haft sån tur ... Ändå känner man sig så deppig i nästa sekund. Men men, jag njuter för fullt av nya livet som trebarnsförälder ...Apropå paket och shopping så kom det även en svart/vit-randig Katvig T-shirt till Ilon idag från Tradera. Skojigt med paket !Men kram på er alla. Ni är för underbara!! sambon bara tittade på mig när jag såg paketet och började lipa. Hehe, han fattade ingenting ...
    Åhh vi vill se bild! Vi förstår att du började lipa, det hade jag med gjort
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-22 14:30:50 följande:
    ot men lillebror vandrar runt i hela lägenheten nu han går mer än han kryper nu
    SÖTA RUMPEN! *nyper lite*
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-05-22 14:42:50 följande:
    Ja, man blir så glad . Sambon som bara skrattar åt den här tråden blev så förvånad när jag sa vilka det var ifrån . Funderar på om jag ska ringa till eleraff och lägga undan den rosa/vita Katvigbodyn och de rosa midiapple-byxorna. Köpte ju de randiga byxorna med apple-bodyn och så har nog den randiga suiten och midiapple sommarsuit. Hmmm, kanske blir lite mycket . Men just den rosa/vit-randiga är sååå fin !!
    Klart hon ska det! Nu när du får handla rosa! *inte alls avis*

ÅÅÅ ska vi aldrig få veta när Molos utförsäljning är?! Jag vill ju veta innan mitt bredband stängs av!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-22 15:07:56 följande:
    Nu finns bild i bt på nya molosarna.
    Åh så fina dom är! Angelin passade verkligen i dom färgerna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9