Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-22 21:57:28 följande:
    Grattis till 1åringen säger jag
    Va! Vem fyller? Vem har jag missat?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-22 22:00:38 följande:
    Se Weronicas goding i BT!
    Åh vilken sötnos! Grattis till 1 åringen!
    Angelinah skrev 2008-05-22 22:00:43 följande:
    Å kommer du med mer söta bebisbilder nu måntro Hon e ju bara helt underbar din lilla Ava
    Åh nejj inte fler Ava bilder! Jag har inte varit sugen på bebis överhuvudtaget sen jag fick Milo men nuuu.... Det är Avas fel!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-22 22:04:52 följande:
    Eller hur!! Komma här å va alldeles bedårande liksom    man blir ju alldeles tossig av den lilla gosbollen på alla bilder
    Jaa verkligen! Jag visade sambon en bild o han sa "Hmmm kanske vi ska göra en liten flicka innan vi flyttar från denna lägenheten, Milo blev ju bra."
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-05-22 22:05:17 följande:
    God kväll! Tillbaka från kurs i Oslo. Jag har haft det toppen men det är så mysigt att komma hem till pojkarna igen  Ingen shopping men lite har kommit i brvlådan medan jag var borta. Det får bli modellbilder imorgon.Jen80, GRATTIS till Ava!! Så fin hon är!Weronica, GRATTIS till söta 1-åringen
    Välkommen hem! Vi har saknat dig
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-22 22:08:37 följande:
    Aha!!! de ska bli lillesyrra nu då
    Nej nej nej! Bara Jen kan hålla bilderna borta så
    Usch näe, jag orkar inte ha det så tätt mellan dom.. Jag hade ju sån hemskt foglossning med så jag kunde inte gå och hoppade runt på kryckor så näääe...

Men Ava är ju sööööööööt
  • Tjollabolla
    terezita skrev 2008-05-22 22:12:26 följande:
    jadu vad gör man inte för de rackarns ungarna
    Precis! å vad får man tillbaka? En som knatar runt o kallar på PAAAAAAAPPAAAAAA hela dagarna igenom. Inte är det Paaaapppaaaaa som bryr sig om honom på nätterna iaf, det borde han kommaihåg minsann
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-23 07:30:29 följande:
    Hej vänner.Fyyy vilken hemsk dag det var igår.Skrutt var inne i sovrummet med pappa som låg i sängen, jag gick ut på altanen en sväng, efter några minuter kommer sambon utspringandes med skrutt i famnen som var precis blodig. Han hade snubblat och slått huvudet i sängbordet, slått upp ett 3 cm långt jack precis över näsan, har aldrig sett så mycket blod innan. Så det blev ilfart till akuten, där dom konstaterade att det inte räckte med att tejpa utan dom behövde sy, men narkos. Så skrutt sattes på dropp, och det dröjde tills kl 21.30 innan han kom in på op, sambon var med när dom sövde ner honom, jag pallade verkligen inte, och sambon vart helt förstörd när han kom ut, dom hade varit 6 pers som höll fast honom, och till slut gav han upp och somnade.Satt på uppvaket i 2 timmar eftersom han reagerade konstigt på något i narkosen och var helt galen när han vaknade, skrek oavbrutet i 2 ½ timma, och helt plötsligt blev han gamla goa busiga skrutt igen.Sambon stannade kvar på sjukhuset och jag åkte hem och försökte sova några timmar.Jag ska åka till Jkpg och hämta hem mina pojkar om en liten stund.
    UUUsch! Stackars skrutten och er oxå. Fy vad ledsen jag blir, det känns ju som man känner er! Hoppas dom kommer hem snart och att han inte har allt för ont idag... *Milo kramar på skruttis*
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-23 08:12:37 följande:
    Precis! Vi får väl se vad som händer men det verkar ju som om sambon har jobb om han vill ha det. Han som är där nere har varit i Sverige och gästspelat med folk ur kocklandslaget. Han kommer från Afrika och har redan pratat med dem där nere att han ev har en köksmästare. Han skulle dock kolla upp saker runt omkring (childcare, försäkringar, avtal mm) Jaja, vi får se. Saker kan låta bra från början. Man måste ju kolla saker och ting noga.
    Stopp stopp! Vad har jag missat? *orkar inte läsa ikapp* Ska ni flytta?
    Duntoffla skrev 2008-05-23 08:06:17 följande:
     Den var ju snygg med tanke på hur de där soldresserna brukar se ut! De brukar ju vara aptråkiga. Åh vad tjusig Milo kommer bli. En typisk Milo-dress
    Visst är det en Milo dress
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9