ängeln83 skrev 2008-05-23 07:30:29 följande:
Hej vänner.Fyyy vilken hemsk dag det var igår.Skrutt var inne i sovrummet med pappa som låg i sängen, jag gick ut på altanen en sväng, efter några minuter kommer sambon utspringandes med skrutt i famnen som var precis blodig. Han hade snubblat och slått huvudet i sängbordet, slått upp ett 3 cm långt jack precis över näsan, har aldrig sett så mycket blod innan. Så det blev ilfart till akuten, där dom konstaterade att det inte räckte med att tejpa utan dom behövde sy, men narkos. Så skrutt sattes på dropp, och det dröjde tills kl 21.30 innan han kom in på op, sambon var med när dom sövde ner honom, jag pallade verkligen inte, och sambon vart helt förstörd när han kom ut, dom hade varit 6 pers som höll fast honom, och till slut gav han upp och somnade.Satt på uppvaket i 2 timmar eftersom han reagerade konstigt på något i narkosen och var helt galen när han vaknade, skrek oavbrutet i 2 ½ timma, och helt plötsligt blev han gamla goa busiga skrutt igen.Sambon stannade kvar på sjukhuset och jag åkte hem och försökte sova några timmar.Jag ska åka till Jkpg och hämta hem mina pojkar om en liten stund.
UUUsch! Stackars skrutten och er oxå. Fy vad ledsen jag blir, det känns ju som man känner er! Hoppas dom kommer hem snart och att han inte har allt för ont idag... *Milo kramar på skruttis*