Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej  på er! Vi håller på flytta för fullt så ikväll blir jag ng utan bredband... Känns hårt att lämna er, men I´ll be back!

Poppilopp skickade mail att hon hade maggt upp småfolkssuiten på hemsidan, men hon skulle ju lägga undan en åt mig. Nu går den inte att beställa i 86!!!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    tvåsmå skrev 2008-05-23 13:00:32 följande:
    Fast det kanske är för att hon lagt undan den åt dig så att ingen annan tar den?
    ja jag hoppas verkligen det!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-23 13:17:35 följande:
    maila henne!
    MM har gjort det.. Hoppas hon har en åt mig!

Messar du om du hör ngt om Molos utförsäljning?
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-23 13:29:50 följande:
    Den är undanlagd åt dig Pratade just med henne då jag åxå lagt undan en och den är reserverad på sidan om så att säga...
    ÅÅ vad bra!!

Snart hela köket nerplockat
  • Tjollabolla
    jacao skrev 2008-05-23 13:44:45 följande:
    Åh, det är så roligt att flytta. Tänk ett alldeles nytt ställe att boa in sig på Är en rastlös själ, som om jag kunde skulle flytta typ varje månad
    Roligt? Du är inte klok Det ska bli kul när vi är iordning och bredbandet funkar
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-05-23 14:22:12 följande:
    Nu skriker mannen på mig att han snart kör utan mig om jag inte kommer . Vad är det för hot ?!Han sade förresten idag; "Åh, Elis är alltid så fin i den dräkten". Alltid?? Suiten var splirrans ny, och detta bevisar hur bra koll min karl har på barnens kläder .
    Sånt är väl bra
  • Tjollabolla

ÅÅÅÅÅ molo. Nästa helg! För mig känns det helt totalt omöjligt just nu... Har fortfarande inte fått några pengar från a-kassan och det är tajt bara att betala räkningarna. *morrar*

• Tjollabolla

Godmorgon! Har varit o hämtat det mobila bredbandet hos mamma igen *tönt tjolla* Men det är sååå drygt utan det!

Hur går det nu med allas Molo planer? Vilka ska dit? Själv så funderar jag fortfarande...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9