Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

En bugaboo frog för 2000:- Bra pris eller? Hel men solblekt klädsel! Kan man köpa ny klädsel? När kom nya loggan dvs med "cirklar" på klädslarna? Vad ska jag kolla/syna när jag skall titta på denna? MvH

• Lille Mammsen

Diana och Thea skrev 2008-03-06 08:17:46 följande:

Ja jättebra. Man kan köpa ny klädsel men man kan även använda Cameleons topptyger på en Frog. Nya loggan kom 2003.
    så denna är då en äldremodell! dvs äldre en 2004-2005
    www.blocket.se/vi/15087112.htm
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-03-06 08:41:34 följande:
    Är du här också ;)
    *ASG* Japp...hittat hit jag me pga vill ha en extra vagn (som är vändbar + smidigare att resa med) Får dock EJ köpa NY BB för "gubben" då alla tidigare troll fått NYA vagnar & typ ca 3-5 st NYA per barn *asg* UJ´n jag nu har här hemma har MASSOR av tillbehör...i olika färger=DYRT! Därför få jag ingen NY BB nu iallafall.....senare kanske *asg*
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-03-06 08:41:34 följande:
    Är du här också ;)
    Hörrö,va det därför du sålde UJ´n för att FLYTTA till denna tråd????????????????????????????? *ASG*
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-03-06 11:21:37 följande:
    Hmmm....kommer inte på direkt vanliga fel. Froggen hade nog inga fel alls. *s* men kolla så vagnen går att fälla ihop och att alla delar är hela. Hjulen fram kan vara slitna efter så lång tid så de kanske du vill köpa nya.
    Vet du kanske va nya hjul kostar oxå? Går att beställa ny frog klädslar eller? Funkar cam-klädslar på frog?
  • Lille Mammsen

Sambon har en vän i USA som kan skicka alt. skall strax flytta hem TO SWEDEN! Tänkte om han kunde köpa en Frog alt. cam där åt mig,vet någon här en bra sida alt. butik som har special pris?? Skall endast ha som extra vagn och har redan en sprillans ny UJ,beggade Bugaboo ligger ganska högt här hemma...förutom den jag blev snuvad på igår för 2000:- *suck*

• Lille Mammsen

Någon här som köpt Bugaboo från ebay? knöligt med frkt & så?? Någon som vet va ev frakten blir från tyskland?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13