Bugaboo tråden nr 13
En bugaboo frog för 2000:- Bra pris eller? Hel men solblekt klädsel! Kan man köpa ny klädsel? När kom nya loggan dvs med "cirklar" på klädslarna? Vad ska jag kolla/syna när jag skall titta på denna? MvH
En bugaboo frog för 2000:- Bra pris eller? Hel men solblekt klädsel! Kan man köpa ny klädsel? När kom nya loggan dvs med "cirklar" på klädslarna? Vad ska jag kolla/syna när jag skall titta på denna? MvH
Diana och Thea skrev 2008-03-06 08:17:46 följande:
RÅD önskas!!! Vad skall jag kolla/syna nog på beggade FROG?? Tex vanliga fel mm mm mm???
Finns många beggade FROG i tyskland (ebay) någon här som köpt därifrån? Knöligt? Dyr frakt?
Sambon har en vän i USA som kan skicka alt. skall strax flytta hem TO SWEDEN! Tänkte om han kunde köpa en Frog alt. cam där åt mig,vet någon här en bra sida alt. butik som har special pris?? Skall endast ha som extra vagn och har redan en sprillans ny UJ,beggade Bugaboo ligger ganska högt här hemma...förutom den jag blev snuvad på igår för 2000:- *suck*
Någon här som kan tyska? (Behöver hjälp)
Någon här som köpt Bugaboo från ebay? knöligt med frkt & så?? Någon som vet va ev frakten blir från tyskland?