Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Glad,beställt en grön Gecko klädsel & sol/uv-suffletten+sol/uv-skyddet! Nu ska jag bara ha tag i skötväsk hållarna.....sedan är jag nog nöjd! *asg*

• Lille Mammsen
    Shoegirl skrev 2008-04-02 23:18:06 följande:
    Mecd tanke på det dåliga skydd som skyddet get föreslår jag parasoll istället.
    Skyddar bättre en inget! dvs om man som mig tröttnat på parasoller efter 3barn! Men jag har parasoll oxå här hemma...men kommer bara att anv. detta OM det är vindstilla ute och jag ska gå lång prommis= fria yter!!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-02 23:41:32 följande:
    Mamsens: Va kosta det? vart köpte du loss klädseln? Kram
    Nöjd! Fick allt för 1384:-
  • Lille Mammsen
    hallonsoda0 skrev 2008-04-03 09:27:35 följande:
    okej, hm...gud vad svårt det blev nu. Tror ni hon går med på att pruta? vet att det är fler än jag som är intresserade men jga är först i kön än så länge. Ska man satsa på en gecko ist.? villken är bäst tycker ni? nackdelen med gecko är för mig att det inte finns något handtag att bära liggdelen i. Vill helst inte betala mer än 4000 för en vagn:/ Inte så kul att behöva köpa ny klädsel på en gång lixom. Jag har inte haft så stor koll på buggaboos på blocket så jag är osäker på hur ofta det kommer upp billiga vagnar.
    finns väl flera frog på blocket + 1st på tradera nu! va själv först inne på att finna en beggad frog men pga solblekningarna som typ alla dom jag fann då led av + att dom var några år gammla så blev det en ny Gecko istället!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-03 11:07:53 följande:
    Öhhh någon har anmält min gecko annons! Var det något fel på den? Jag säljer vagnen till högstbjudande om priset är rätt, nåt fel med det? Va tycker ni?
    man måste sätta ut egen bild! tycker det är larvigt....dom tar bort mina annonser heeeela tiden & jag sätter in en ny.....*asg*
  • Lille Mammsen

Hs Bobbo skrev 2008-04-03 21:19:47 följande:

Jaaa ni, min historia m PingPong som började m beställning 8 aug är ännu inte slut... fick i veckan resten av grejerna - förutom parasoll så klart - och ett par vinterhjul o adaptrar... men saken är ju den att jag redan fått dessa en gång förut... jag vet inte om de missat detta el om de ser det som kompensation, men i så fall måste jag ju säga att det är värdelös kompensation, vad ska jag med dubletter till?? Roligare är att jag fick min Bee idag!!!!
    Jag kan ta det.....................*asg*
  • Lille Mammsen
    dinana skrev 2008-04-04 08:49:22 följande:
    vad rekommenderas? parasoll eller sommarsuflett?
    Kommer nog själv köra/prova båda beroende på va det är för väder! Om det tex blåser ute=Inget parasoll....
    Har beställt uv/solskydds sufflett + skyddet till min Gecko....hoppas jag får mitt pkt idag,e ju så nyfiken......
  • Lille Mammsen
    dinana skrev 2008-04-04 09:08:23 följande:
    Var har du beställt dessa saker ifrån, har själv försökt på flera ställen men verkar inte som butikerna har allt jag är ute efter.. känns dumt att beställa från flera olika butiker.
    Simpleworld,1klass,familjetorget har hemma enligt svar jag fått! Alla dessa butiker skickar men ring dom då jag tror det ej fanns många ex. (OBS! simpleworld va dyrast)
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-04-04 10:14:10 följande:
    Simpleworld,1klass,familjetorget har hemma enligt svar jag fått! Alla dessa butiker skickar men ring dom då jag tror det ej fanns många ex. (OBS! simpleworld va dyrast)
    Sorry!! Jag bubblar "Gecko" tillbehör,du kanske har en cam typ!! Till Cam finns det säkert massor,priser vet jag ej?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13