Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Är det bara cam som har UV-skydd?? Har ju då en Gecko....vill ju ha UV-skydd till denna!

• Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-03-29 21:39:35 följande:
    Näe det finns till båda. Samma funkar på båda alltså.
    sommarsuffletten och UV-skyddet passar min Gecko oxå då? Vore ju super!!!
  • Lille Mammsen
    Lourdes skrev 2008-03-29 22:18:50 följande:
    SUPER tack....finner ingen butik som har hemma alt. nätbutik! Såg på bugaboos hemsida hur denna ser ut till Geckon!! Du kanske kan tipsa? Söker dom där jäkla bugaboo skötväsk hållarna oxå............
  • Lille Mammsen
    Jjohanna skrev 2008-03-30 00:01:30 följande:
    Hej, skulle jättegärna vilja vara med i bytesmailinglistan.. hur fungerar det?
    Oxå nyfiken ang detta....
  • Lille Mammsen

Gud va måååånga bugaboo chassin som finna på blocket + tradera?? Några "nästan" nya och några "helt" nya!! Är det "typ" alla defekta chassin som säljs nu då eller ?(dvs säljaren har fått ett nytt chassi & ej behövt skicka tillbaks det defekta?) Jag kan då tycka att det ska stå i annonsen att det är lite defekt isåfall..................

• Lille Mammsen
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 20:23:38 följande:
    Annars kan jag tipsa om katvigs sängkläder. Sydde ju upp en suflett i detta tyg och det är säkert 30 personer som vill att jag syr upp åt dem. Tydligen betalar de bra. Men jag säljer inte min. Älskar den verkligen.
    vart finner man detta tyg? Finns den i andra färger? vill ju ha.....
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-31 21:09:00 följande:
    vet någon här någon i stockholm som kan sy upp sufflet????och vad betalade ni?
    Nyfiken oxå....
  • Lille Mammsen
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 20:27:02 följande:
    jag köpte mitt på www.curiosa.dk
    Jag e väl knas-boll eller bara amnings-virrig....hittar inge på den sidan och språket...ja,va fasiken heter tyg??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13