Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Pinja skrev 2008-03-16 22:51:22 följande:
    Galna människa, har du inte monterat din vagn??? När jag får min finns det inget som hindrar mig från att montera den! Om huset brinner ner så är det slutet för mig för jag kommer att sitta kvar i lågorna och montera...
    *ASG* min "gubbe" blev ej så nöjd me mitt inköp pga har ju 1st sprillans ny uj me massa liggdelar o extra tillbehör!! har ju ingen stans att ställa allt förutom här hemma i hallen mm Det är ganska trångt redan...................
  • Lille Mammsen
    myrslok skrev 2008-03-16 22:55:55 följande:
    mammsens ingick inte sufeltt? alla säger ju att det ska ingå.
    joo...men jag vill ha en extra sufflett mm i annan färg oxå.............
  • Lille Mammsen

En fråga! Är då en färsk bugaboo ägare & undrar om gecko kan fällas ihop med liggdelen på?? På min UJ här hemma så måste jag ju alltid ta av liggdelen............

• Lille Mammsen

*Grrrr* jaha,då måste man köpa till dom där skötväsk hållarna! Annars kan man ju ej ha me väskan,om man ej vill kånka på den separat! Inte f-n tänkte jag på de.............någo mer som man måste köpa till (som jag annars endå kommer märka behövs senare=sparar tid o pengar) så önskas denna info snarast!!!!

• Lille Mammsen
    Trojka skrev 2008-03-17 15:48:50 följande:
    Min väska hänger då bra utan några hållare.
    va har du för väska? jag har OiOi + skiphop mfl.........
  • Lille Mammsen
    yaaniz skrev 2008-03-17 23:30:52 följande:
    sidan funkar inte för mig?
    säkert såld! Va en cam med tillbehör och 1års garanti kvar för 5600:-
  • Lille Mammsen

Någon som kan tipsa/visa mig bilder där div skötväskor sitter på bugaboon....vete f-n hur jag ska få till det dvs få div väskor att stanna/sitta kvar på styret utan att glida ner + att jag kan hålla i handtaget utan problem!!

• Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-03-18 08:44:18 följande:

Så här kan du sätta axelremmen (om det finns)
    okidoki....men blev riktigt sur ang detta då jag ej provkört bugaboo innan köpet,puckat iallafall att man ej kan utnyttja hela hantaget OM man vill ha skötväska me....och tydligen funka ju ej dom där skötväsk hållarna till Gecko.....ännu sjukare då tillbehören borde passa ALLA modellerna! Blir mitt första MINUS som BUGABOO får av mig,detta då innan jag ens börjat använda den.........................
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-03-18 09:32:50 följande:
    Till min förra Cameleon köpte jag krokarna som tillhör Frog egentligen.Glider neråt på Camens handtag, men klistrar man möbeltassar på insidan sitter dom som gjutet
    vart finner jag dom? Så här tänker jag ej ha det DVS måste ju kunna hålla i hantaget ordentligt o inte behöva anpassa händerna till en liten yta mm........då åker den ut!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13