Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

misshallonsaft skrev 2008-04-02 11:39:05 följande:
    hm ok.. ja får hitta ngn som kan sy då .-)
    själv ska jag nog beställa en GRÖN klädsel,har ju svart och vill ha en extra klädsel...... Man e skadad *asg* har 3extra klädslar till min UJ så då måste jag ju ha det till min Gecko oxå (kanske tur att jag ej har Cam,då skulle jag väl mängder av extra klädslar & få en sur gubbe & en tom plånbok *asg*)
  • Lille Mammsen
    Unna skrev 2008-04-02 11:50:03 följande:
    Ojoj vad många som inte gillar tanken på grå/brun. Men man tycker ju så olika. Jag vill tex absolut inte ha en färgglad vagn.Undrar över parasoll, jag tycker det ser lite fånigt ut, men ska få barn i juli, så det kanske vore en bra idé. Hm. Någon som har erfarenhet av det?
    jag diggar ej parasoll om det blåser + jobbigt att hela tiden behöva flytta o vrida,vända efter solen..... har ett o kommer anv. i nödfall alt. som extre! ska nog köpa till bugaboos UV/SOLSKYDD till min!
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:12:17 följande:
    är den gröna som UJ gräsgröna??
    Ja,de e den nog faktiskt! Gräs/Ärtgrön......
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:24:17 följande:
    tror ni ngn vill byta en svart UJ 07 inköpt i sept me randig dyna från Oth mot en svart gecko??Obs ej annons
    Prova sätt in bytes annons här på FL´s köp/sälj/byt + kolla blocket + maila bugaboo säljarna o fråga om byte är av intresse! Skadar aldrig,kan ju ej få mer en ett nej..... Jag fick svar på min byes annons men valde att spara/behålla min UJ,köpte en Gecko istället!!
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-04-02 12:22:16 följande:
    Sätter man upp ett parasoll så blir det ju skugga över barnet, vilket ge svalka...jag är en riktig diggare av parasoll...men bara på prommenader av raksträcka...inne i stan bli det jobbigt att ändra parasollet så fort man ändrar riktning på vagnen
    Hmm...synd att bugaboo ej har UV/SOLSKYDD´s modellen som OTH (one tree hill) har,den är mörk o bra...ska köpa den modellen till min UJ!
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:30:13 följande:
     har lagt in en här på fl nu,, ska lägga in på blocket me.. men va menar du? ska jag typ maila storken å fårga om de vill byta en geckor mot min UJ?
    maila privatpersoner som säljer på blocket alt. kanske finns bytes annons där? Ang. Storken så har väl dom REA på Geckon...eller är dom slut? Vet att simpleworld har 1st grön & barnbutiken 1st röd...dvs om dom ej är sålda nu!! Bayproffsen Kristianstad har rea............
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 12:43:18 följande:
    ni som haft eller har både UJ å bb... är de lika sköna å köra? känns som bb ska va lite stelare än UJ.. är den de?
    tyvärr har jag ej svar fast att jag har båda här i hallen *asg* inte prov kört geckon (har aldrig petat eller prov rullat någon bugaboo tidigare) då jag ej vet hur den funkar dvs fällaihop,bromsa mm mm mm,därför får den stå "så nödvändig va den vagnen" säger min gubbe....*asg*
  • Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-04-02 13:03:43 följande:

Jag skulle inte ha parasoll till vår cam. Men det går fasen inte vara utan. Sol i ögonen går dottern inte med på och det tar inte uv-skyddet bort. Sen vet jag inte om barn som sitter i sittdelen accepterar att sitta innan för det heller.
    Inte så lätt att finna dessa tillbehör till Gecko o har nu funnit det o finns hemma oxå så jag slår nog till iallafall...måste testa! Har ju parasoller hemma på vinden.....ifall att...... PS har inte hört någo neg. om div uv/solskydd tidigare av personer som testat eller anv. ....men vill gärna höra!!
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-04-02 13:53:57 följande:
    Läs gärna om solskyddet i Shoegirls blogg. Adress finns i TS.
    Hmm...men de måste ju va bättre en inge alls!
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-02 14:41:05 följande:
    det finns ett solskydd som jag haft till min mclaren (eller hur det nu stavas) som är från Australien som alla hade i Usa när jag var där, den är kanonsmart, det bästa solskyddet enligt mig och den passar ju bugaboo ska kolla om jag hittar den, såg den på någon dansk sida härom dagen
    Nyfiken! Får annars ett bra pris på både suffletten + skyddet!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13