Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-01 19:17:07 följande:
    hej!är en UJ ägare som starkt funderar på att byta mot bugaboo.. men behöver lite övertalning  ska ha bebis i slutet av juli och funderar då på att byta sen vid 4 månaders ålder å köpa en bugaboo istället.. men vill ha en svart gecko å härde att de ska sluta me dom??
    *asg* är Uj ägare me....nu oxå Gecko ägare! Båda skall va kvar här hemma! Om du söker Gecko så kolla blocket + finns butiker som REAR ut Gecko nu! Ev. kan babyproffs butiken i kristianstad ha kvar svarta!
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-01 21:57:51 följande:
    men varför e geckor bättre än UJ? jag funderar på att ha min liggdel fram tills bebis är 4 mn eller så.. å då byta å köpa en geckor.. å ha den tills bebis är 1,5 ngt.. eller fram tills huvudet slår i å sen byta till uJ igen..
    Bättre vet ja ej men ville ha en Bugaboo oxå pga dessa har ju vändbar sits! Jag e sån som ej vill vända för tidigt....därför blev det en extra vagn!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-01 23:04:35 följande:
    Tror ni det blir snyggt med mörkgrå åkpåse i min svarta gecko?
    Ska du inte ha lite mer "Färg" till??
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-01 23:18:02 följande:
    nje hade ju fifties så jag e trött på färgbomber hehe men man kan ju köpa fler påsar hehe
    men fifties är ju inte "färg" grann,e ju mjuk i färgerna! Men grått till svart e väl lite trist (är då va jag tycker)!!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-01 23:43:38 följande:
    Mmm I understand :) Men jag vill ha något "cleant" denna ggn... Kanske till med svartåkpåse eller den vita... Men jag fick ett rätt ok pris på den grå..500:- ink frakt inköpt förra året. Dt e väl ok?
    Är väl bra pris!
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-04-02 11:19:24 följande:
    va kostar de å byta tyg på en gecko? om jag köper en svart å sen får en flicka å vill ha rosa suflett.. går de byta de då?
    tyvärr så finns gecko klädslarna o vagnarna endast i svart,röd,grön! kanske man kan sy om en cam sufflett???
  • Lille Mammsen

HJÄLP/RÅD ÖNSKAS SNARAST!!
    Sugen men......
    Funderar på att köpa Geckos UV-sufflett+ UV-skyddet (finns tyvärr endast i silver) Någon här som har erfarenhet bugaboos UV grejer? Dvs sitter bra på? skyddar bra? Något ni här rekomenderar mig att köpa! (parasoll e inge kul när det blåser mm)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13