Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

hallonsoda0 skrev 2008-04-04 22:09:43 följande:
    Japp, här går det undan, det blev en cameleon från 2006 för 4500 kr efter lite prutning. Beige med mörkgrå bas. Är så jäkla nöjda så det är helt sjukt. Sa precis till sambon att hade jag vetat vad underbar den är hade jag nog kunnat köpa en till fullpris (och jag är snål:P) Nu ska vi bara vänta på bebben också:P
    Va ju super pris jööö.....
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-05 20:02:04 följande:
    Eftersom du ska ha en bebis nu, tycker jag du ska köpa en cam :D
    Men...jag har ju en bebis...asg Min Gecko blir o är nog bra iallafall....asg
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-04-08 16:14:22 följande:
    Cameleon har en varukorg och Frog en annan. Antar att Gecko också har en egen. Till Cameleon kostar den 440:-. Vet inte pris på de andra men borde väl ligga däromkring.
    OkiDoki! velar om jag ska beställa varukorgen oxå till min Gecko. Har ju en svart Gecko och har beställt en grön sufflett+sittklädsel......
  • Lille Mammsen

AKUT!! Någon som har eller provat elodies åkpåse till bugaboo!? Skall ev. strax beställa en..............

• Lille Mammsen
    Storm07 skrev 2008-04-08 17:18:11 följande:
    mammsens, jag har Elodies åkpåse i min Bee, det funkar fint. Jag har inte testat i em Cam däremot.
    då kan det kanske va bra till min Gecko!
  • Lille Mammsen

Min tidigare fråga: Tycker ni att jag skall beställa varukorgen oxå?
    Har ju en svart Gecko men vill ha den gröna klädseln(sufflett+sittyget) som extra + blanda lite ihop med det svarta!

• Lille Mammsen

Ms Clint skrev 2008-04-08 18:50:10 följande:

hade en till min Bee. Funkade sådär... För klumpig och hal så att den gled ner hela tiden
    Blev ju såååå sugen då det är 50% på denna! Inte för att jag behöver...vågar ej skriva hur många OTH påsar jag har eller antalet Simpleworld påsar *ASG* Jag har faktiskt INGEN bugaboo åkpåse! *asg*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13