Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Ingen som vet hur eller vart jag får tag i en grön gecko klädsel! Enligt Simpleworld idag så går ej detta! Vill ju ha............................

• Lille Mammsen

Alexanders Mammma skrev 2008-03-19 23:59:31 följande:

Jag har sett att det där metalliga som sitter på de små hjulen har blivit brunt av rost. Hur ska man ta bort det*kan inget alls om sånt*. Ska man smörja eller spruta på sånt där silikonspray som man fick med Bugabookitet?? Eller nån slags olja?PLEASE, SVARA FÖR JAG VILL FIXA DET SÅ SNART DET GÅR!!
    5-56 ska va bra ang detta me att lösa upp rost mm! Men tänk på att skydda plast detaljerna pga 5-56 torkar ut plast! ps finns att köpa på tex mackar och större stormarknader mfl
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-03-21 18:23:54 följande:
    På vilket sätt menar du? Man kan rucka handtaget en liten bit upp och ner, det är en del av fjädringen. Är det så du menar så är det helt OK.
    jaha....men ska det va lika dant på liggdelen?
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-03-26 21:07:57 följande:
    nån som vet om sittdelstyget till cam funkar på Gecko? Orkar nån som kan testa?
    Vill oxå veta! Hört att man ev. kan beställa gecko klädsel men ej fått veta pris! Men roligare o mer o välja imellan om cam funkar!
  • Lille Mammsen

Ingen som vet vad priset ligger på för en Gecko klädsel (ej liggdel) ev. så går det att beställa men har ej fått veta pris!

• Lille Mammsen
    Svar på #2122
    thj skrev 2008-03-27 15:39:35 följande:
    Om jag minns rätt så är det 760:-men kan ha fel.
    Tycker du om röda?
    Kramizz
    Vill ha grön!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-03-27 22:30:06 följande:
    är din suflett skrynklig ??
    joo,inte är den slät iallafall.............
  • Lille Mammsen
    myrslok skrev 2008-03-29 20:15:03 följande:
    Såg att länken ej funka riktigt det stog någonting om garantikort och att man skulle fylla i nåt serienummer för vagnen mm.Någon som vet vad det är för nåt?
    Garantikortet får man me när man köper ny & serienr. sitter på chassit!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13