Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Tiiina skrev 2008-06-02 11:34:05 följande:
    Okej, vart är det bäst att beställa ifrån?
    Finns flera butiker & priet skiljer ej så mycket! Men vissa nätbutiker har "fraktfritt" Jag köpte från 1klass=fraktfritt men parasollet köpte jag på babyland (ej BB´s egna) som var ett UV-parasoll med 50+,kostade 98:- eller 198:- =Funkar bra på min Gecko iallafall!
  • Lille Mammsen
    imsa skrev 2008-06-02 17:14:32 följande:
    skulle behöva hjälp med att  välja färg på parasoll. har grå bas med svart och rött topptyg i canvas.
    väljer mellan rött, svart eller grått parasoll just nu. vilket skulle ni ha tagit?
    Rött! Fast svart funkar ju typ till allt......
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-02 22:14:12 följande:

hörni, är inte det här lite sjukt?sitter å kollar blocket eftersom Kajsan nu faktiskt sa att jag skulle köpa mig en ny.Å frogen ligger på typ 5 lax! Jag krängde min med nöd å näppe för 3500 för ett år sen!Vad är det som händer??
    Svårt att tro någon köper en beggad frog fdrån typ 2003-2005 för 5-lakan när man typ får en Cam för de priset......
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-02 23:19:25 följande:
    Hmm tjejer gissa hur många jag har haft till 8 knoddar
    Du lider väl oxå av barnvagns skadan Här har man brukat sjukt mååååånga till 4-troll
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-06-03 00:33:10 följande:
    Ja Uj var spännande, när jag väl fick tanken i huvudet gick det inte att stoppa mig.Sambon tror på fullt allvar att jag har en släng av Asbergers, och _inte_ nåt illa menat alls mot de som lider av det, utan på fullt allvar UJ var sjukt skön att köra, och det är numera stora tjejens vagn.
    Älskar min UJ,äger/ägt....hmmmm totalt 4st antal klädslar,liggkorgar mm till dessa är helt gaaalet Tur att jag endast har BB´s Gecko nu = kan ej köpa så mycket klädslar mm till denna.
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-03 10:51:43 följande:

Mammsen: Jag tvivlar oxå på att folk köper en Frog för 5 lakan, men dom ligger ju ute på blocket för det?! Ska man ringa å va en sån där äcklig prutare då eller?
    Så klart man/dom försöker få ut så mycket som möjligt! Tycker inte det är fel att"pruta" så länge man gör detta snyggt Go Girle.....på dom bara
  • Lille Mammsen

Någon här som har alt. provat Bugaboo´s egna skötväska/bag? Råka snubbla över en sån Gubben min kommer ta mig i örat snart Imorron kommer nog mitt PKT från 1klass oxå JIPPI...så nyfiken på min GRÖNA extraklädsel...............

• Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-06-03 11:30:31 följande:
    hej hej! Noah har kletat tuggummi i buggan... nån som har nåt tips ?? under sisten på sidan där som tur var iaf...
    Frysen har jag hört...får du in den?
  • Lille Mammsen

fröken ida skrev 2008-06-03 11:55:50 följande:

KajsanVilken fin skötväska du vann. Jag var också väldigt sugen men min sambo hade inte blivit glad Han är iofs i Kina och jobbar så han hade inte märkt nått förrän det var för sent.
    Dock så är det ROSA lock så nu jagar jag lock i annan färg ev. 1st på "G"
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-06-03 11:58:26 följande:
    Åhh, så du vann den kajsan! surar lite som betalde det dubbla för min men det va den värd
    Näpp,de va bara lilla jag......
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-06-03 12:09:18 följande:
    Som vann giraffen? Eller pratar du om rosa bb väskan?
    väskan.....
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-06-03 12:15:46 följande:
    Jag köpte den på babyshop för dubbla priset och dan efter typ ser jag en på tradera
    Va surt! Bugaboo väskan va ny &fick den billigt ...kostar väl imellan 795-995 ?
  • Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-06-03 12:50:20 följande:
    LillaMiss Piggy skrev 2008-06-03 12:25:40 följande:
    Hej, fick samma erbjudande. Men har nu återfått mitt gamla chassi, som jag ska skicka till dem.Hade också gjort mig av med det defekta, men lyckades få tillbaks det. tur, annars hade jag fått lägga ut pengar för nytt.Tycker lite synd om dem på BT men å andra sidan innebär det mycket strul för oss som kunder.
    Tänk alla som sålt sina defekta chassin på blocket,tradera mfl.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13