men snålheten gror i mig endå ang dessa nya geckon. ville ju ha den för 4900 men frakten skulle väl landa på minst 300 iallafall och då skiljer de ej så mycket! synd att grannen ej va i "rätt" stad......*asg*
mammsen: Det undrar jag med. Har frågat det här flera gånger vad det skulle kosta men ingen verkar ha nån aning, kanske man får ringa nån åf o fråga. Vill ha röd sufflett o varukorg till min svart sittklädsel.
Såg att du redan fångat din "skurk" *andas lättat ut*. Nej, riktigt så billig var inte min men den var i denim i superfint skick. Det var en riktigt trevlig överraskning när den kom hem .
hej! jag undrar vilken butik ni skulle rekomendera i stockholmsområdet?? störst sortiment och trevligast personal.tacksam för snabba svar ska alldelles starax åka :)
finns så många i 08-omr. vart i 08-omr. ska du till??
Menar du en Cameleon-sufflett? Tveksamt, Geckons sufflett är jättemycket mindre. Inte ens på Frogen sitter Cameleons sufflett riktigt bra utan att man byter till Cameleons sufflettfästen. Enda lösa suffletten som finns att köpa till Gecko är solsuffletten, men den är å andra sidan riktigt snygg!