Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Bellahhh skrev 2008-03-14 21:45:44 följande:
    Babytrader!! Hur går det gumsan?
    går bra....har en kartong i hallen!!!
  • Lille Mammsen
    Unna skrev 2008-03-15 15:03:12 följande:
    Kul att höra!! Men någon liten nackdel måste väl finnas... Vilken färg har du?Min pojkvän vill ha grön, men jag tror vi blir less på den, tänker att svart är mer praktiskt...
    TIPS! Finns REA på gecko i VISSA butiker!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Lille Mammsen
    Unna skrev 2008-03-15 16:18:01 följande:
    Ååh tackar! Men nu har de stängt... Lite tur i oturen ändå, för nu har vi börjat fundera på Cameleon, att det kanske är värt att lägga lite mer... Men nu får vi ta och fundera och kanske ringa Babyproffsen i Kristianstad på måndag och kolla läget där!TACK igen!!
    tror dom har kvar 2svarta 1grön.................ev 3svarta kvar då min reserv. ej kunde mm hämtas då jag finns i stockholm!
  • Lille Mammsen
    yaaniz skrev 2008-03-16 20:26:18 följande:
    okaj..men saken är att denna försvinner inom drygt en timme..och jag vill veta nu om det finns nån annanstans isåfall..och det går ju ite :( om inte nån av er vet nån affär i göteborgsområdet som säljer dom??
    storken har väl REA på gecko! 5900:- tror jag dom tar där..............
  • Lille Mammsen
    yaaniz skrev 2008-03-16 20:28:54 följande:
    bebis kommer den 29 april och jag är så rädd att inte hitta nån till bra pris innan dess..suck vad detta blev jobbigt
    skulle börja ringa runt imorron,strax efter kl.10.00! kolla butiker i andra städer dvs där du har bekanta mm som då dom kan hämta o skicka till dig............
  • Lille Mammsen

Fick hem min gecko i fredags...denna står fortfarande kvar i kartongen i hallen *asg* Varit full rulle inkl. sjuka troll här hemma och därför ej fingrat på mitt nya (kanske onödiga köp)vagns inköp!!
    Nu till den STORA frågan!!! Är den knöligt att montera ihop??

• Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-03-16 20:37:34 följande:
    bugaboo.com har väl en lista på butiker som säljer vagnarna?Om jag inte minns helt galet?
    Men alla butikerna står ej med...varför?? vet tex 1st butik här i stockholm som säljer men som ej står me på Bugaboo´s lista!
  • Lille Mammsen
    yaaniz skrev 2008-03-16 20:39:22 följande:
    Svart är det ultimata men ja grön går bra oxå :) alla färger går väl bra i säg :)
    grön finns iallafall på REA i kristanstad (4900)+ stockholm(5900)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13