Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Ms Clint skrev 2008-03-12 19:29:22 följande:

Jag bor i Kristianstad och jag vet att det finns Gecko kvar för 4900:-
    ÅÅÅÅÅhhhh va jag vill ha.....va hette butiken? Kanske kan man SMÖÖÖÖRA så dom skickar *asg*
  • Lille Mammsen
    VeroniQa skrev 2008-03-12 22:35:34 följande:
    Stargirl - Tack
    Fyfabian då!! Va de en cam eller? Om "ja" ännu mer avis *asg*
  • Lille Mammsen
    VeroniQa skrev 2008-03-12 23:05:37 följande:
    Japp de e en cam  Lyckades pruta ner den 500:- Är det en cam du e ute efter...annars kolla in den här! www.tradera.com/Svart_Bugaboo_Gecko_inkopt_i_... reservationspriset är 4000:- Vet iofs inte om det e ett bra pris (EJ MIN AUKTION , SÅKLART! )
    känns surt då det finns butiker som har REA på gecko nu jöööö....mellan 4900-5900:-
  • Lille Mammsen

Hmmmm.....Gecko i Svart eller Grönt??????????????? Om jag nu får tag i en och måste välja!! Vad skulle "DU" valt & varför???? Snälla ...hjälp mig!

• Lille Mammsen
    stjernan skrev 2008-03-13 20:34:31 följande:
    Såg att nån säljer att defekt chassi (nya, med det "vanliga" felet) på tradera (inte ork att läsa igenom alla inlägg här, kanske nån redan skrivit om det...?) EJ min annons!Går det att laga? Eller vad tänker de som lägger bud? (just nu uppe i 800 kr)En helt annan sak: Vad kostar en Bee i USA???? Och någon som vet lite priser på tillbehör till cameleon i USA?
    Fanns ett liknande på blocket...fast mycket billigare!!
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-03-14 07:23:40 följande:
    Var då? Har du länk?
    nää,e nog såld...hittar den ej...tror priset var 600:-
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-03-14 09:55:18 följande:
    Främsta skillnaderna är att handtaget inte är höj- och sänkbart och att swivelhjulen inte har ställbar fjädring på Frog. Men framför allt börjar Frog bli till åren nu, därav lägre pris. De flesta är nog från 2004 och 2005, och många är solblekta. Själv har jag en pärla från just 2004, och den köpte jag så billigt att jag inte vågar berätta .
    kom inte å säg att de var du som tog min orange/blå för 2000:- som jag va nr.1 på och skulle få lev. till stockholm då säljaren endå skulle dit! inte arg på dig....men lite dåligt av säljaren att hålla vad man säger!
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 11:21:46 följande:
    kom inte å säg att de var du som tog min orange/blå för 2000:- som jag va nr.1 på och skulle få lev. till stockholm då säljaren endå skulle dit! inte arg på dig....men lite dåligt av säljaren att hålla vad man säger!
    missa juu....skulle då stå: dåligt av säljaren att INTE hålla vad man säger!
  • Lille Mammsen
    CamillaKamel skrev 2008-03-14 11:56:13 följande:
    oj detkan nog vara jag? köpte min frog-05 för 2000:- orange/blå...men hon sa inget till mig mer än att det var bestämt att någon skulle köpa den bara att det fanns fler intresserade...8fanns i enköping om det nu är samma vill säga)
    yes,de va den! dom skulle åka till stockholm den helgen o ta med sig den till lilla mig! men ringde dagen efter o sa att dom precis sålt den! inge o göra åt...............
  • Lille Mammsen
    CamillaKamel skrev 2008-03-14 12:21:16 följande:
    ajdå det var ju dålig stil av dem! då had ejag med blivit sur...Men om jag få vara ego så var det ju tur för mig! Om det är någon tröst så måste verkligen klädseln bytas så den blev ju lite dyrare än 2000
    Joo,va nog lite arg o besviken efter de samtalet! Men har ev nu fått tag i en NY svart gecko för 5495:- (som min granne tar med sig på flyget hem till stockholm) fast en ny från en annan butik/annan stad för 4900:- skulle varit trevligare. men blev problem med frakten mm
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13