Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

ängeln83 skrev 2008-05-22 07:53:10 följande:
    Idag hoppas jag få hem min lilla raring, kollade precis med tracking nr och nu är den i Jkpg, 3 mil från mej
    e sååå avis :) som julafton ju jag hade kört 3 mil på en ggn hahahah
  • Emmsan

någon som har en 08?? skulle behöva fråga en liiiiten sak ;)

• Emmsan

ja det måste va et 08 chassi. :) min fråga är tjejen jag som jag ev ska köpa en 08 av säger att om man drar HÅRT så glider handtaget på båda sidor ska det va så??? så det inte är standard felet?

• Emmsan

hm nä men hon säger att det blir so eftersom det bara är clips som  håller fast det.. alltså hon menar HÅÅÅÅRT ;)

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-22 10:16:34 följande:
    Så ska det inte vara, det är standardfelet och är en solklar reklamation.Köp inget trasigt!
    näää ( inga av mina toppen affärer går i lås juh :( kajsan har du kvar din??;)
  • Emmsan

hmm va inne på babyproffsen för o stilla min hunger idag.. haha fan va okunniga de är. de hade en vagn som glappade på hö sida jag frågade om det skulle va så o spelade dum jajamen sa hon så är det på alla.... hmmmm ahahaha men sa jag det är ju inte så på denna (den som stod bredvid) då sa hon att det blir så på alla efter ett tag o inget att reklamera !!!!!!!
    nu e jag så sugen på bugga att jag snart åker o hämtar en för fullpris... näääää,, han låg såå nice i vagnen lille Melker :)

• Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-22 17:28:11 följande:
    Skrämmande! Men du, lilla Emmsan, om du hade beställt en vagn från Babytrader när du bestämde dig för det förra veckan så hade du haft den nu *retas*. Eller som min pappa brukar säga; "Sniglar fångar inga möss"...
    hha jomen jag har inte alla de pengarna än juuuu o jag har ju lovat sambon att endast finansiera med sålda saker pengar hmm tror ni han tycker jag har för mycket barnvagnar o skit ;)
  • Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-22 17:42:15 följande:
    Så gör jag oxå. Säljer av gammalt och köper nytt. Man får bra betalt för gammalt skit *asg*
    japp men det går såååååå långsamt denna ggn.. men som min sambo sa får man kämpa lite så är det roligare sen . hahaha mm visst
  • Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-22 18:01:07 följande:
    Mmmmm.....det är så ibland. Men rätt som det är hittar man ngt man vill bli av med. Hittade en Burberry blus som jag knappt använt , ett par crocs min pappa köpt till mig men jag såklart aldrig satt på mig och ett par Acne jeans som inte passade och fick fint betalt för dem
    hahah toppen.. här saknas det dock bara ngr hundralappar ;)
  • Emmsan
    Angelinah skrev 2008-05-22 18:24:29 följande:
    Åååå hindra mig, stoppa mig!!!Funderar på att göra mig av med en av buggisarna, säg att jag inte e klok som ens tänker tanken please
    det tycker jag du gör rätt i
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13