Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

SooJuicy skrev 2008-05-20 16:41:43 följande:
    Nej, om varan krävs tbax och är deffekt så ska INTE köparen stå för returkostnaden.
    ah ok ;)
  • Emmsan

hade ni gett 6000 för en 06 vagn utan tillbehör???

• Emmsan
    medea08 skrev 2008-05-20 23:00:43 följande:
    Nix.
    usch behöver lite riktlinjer vad som är skäligt att ge om det nu blir så att jag köper beg iallafall ;) vad skulle du gett för en 06 resp 07 utan tillbehör??
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-20 23:02:27 följande:
    Nu har jag köpt en bee, undra bara lite vad jag ska med den till? Jo, en resa inom Sverige i sommar och mina 4 andra vagnar duger inte för det  Kanske dax att göra sig av med uj:n som står som "prydnad " i hallen!?  Nån som kan uj marknaden, vad ska man sätta för pris isåfall -04 extremt välvårdad?
    äntligen kan jag stå till tjänst ;)
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-20 23:17:06 följande:
    Go for it! give advice *s*
    hmm en del älskar ju 04 pga att den inte har ställbart handtag men just nu känns det inte som om det är läga att sälja uj.. alla får sänka sina priser rejäält.. så jag hade kanske väntat ett tag.. men ska du lägga den nu kanske du kan få.. 3000 .3500
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-20 23:25:42 följande:
    Ja, ungefär det jag hade i tankarna, testa på 3500:- , men få se när eller om jag lägger ut den, ingen brådska för min del, nog mer min man som inte blir glad över en till i vagnparaden. Men det har jag tänkt lösa med att maclaren sulkina åker hem till svärföräldrarna, då mina "stora" barn är där nästan varje helg och ska passa endel i sommar, så då blir vi av med dem utan att bli av med dem
    haha smaaaart..mm jag håller oxå på att rensa ut.. men när buggan kommit hoppas jag att jag e nöjd ;) både uj o bugga kan det bli bättre ;) hoppas jag kan hålla mej till att köpa nya topar till buggan ist sen.. 74 vagnar (som jag har haft) e ju lite myyycket
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-20 23:33:57 följande:
    Ojojoj 74 Jag som haft lite över 20 o tyckte det va mycket :-d
    mmm vet inte om man kan kalla det sjukdon men attans kul e det.. o jag kan ju inte försvara mej med att jag har många barn heller vilket jag iofs har ;)
    SooJuicy skrev 2008-05-20 23:33:00 följande:
    Hahaha, jag har köpt så många toppar fram o tbax, så nu blev jag sugen på en ny vagn istället Även fast jag dissat den tidigare blir jag mer o mer såld på den och efter en kompis demat sin igen (vilket hon va katastrof på) fastnade jag ännu mer.Har du fått tag på en bugga än förresten, eller letar du fortfarande?
    mm letar fortf.. blir ju snålis när en ny e så billig på babytrader men ibland känner jag att beg e bättre då jag kan lägga resterande på tillbehör ;)
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-20 23:46:57 följande:
    thj: finnemang, kommer sån beställas när jag tröttnar på khakin emmsan: Det kanske lönar sig att köpa på babytrader ändå i långa loppet, sedan kan du ju köpa tillbehör på tradera till bra pris oftast. Vet inte om det går fortfarande, men endel här har valt us dollar som valuta när de betalt på babytrader, och då har det blivit rejält billigt då den är så låg nu
    attans testade ändra till dollar men de verka ha höjt priserna för de stackarna det blev dyrare :(
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-21 00:08:16 följande:
    Japp du o jag!!!! Skadade me massa troll-ungar,fast du leder i antal
    mm stoooor störning :) men man blir ju såå glad av vagnar o ungar oxå för den delen hahaha
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13