Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

Amanda skrev 2008-05-14 20:58:44 följande:
    Hihi välkommen hit!(vi verkar vara en hel del UJ-fantaster, som nu testar Bugaboo i stället, i denna tråd )
    jaaa men nu börjar ett hästjobb måste bli av med ngr vagnar.. herregud jag har ju4 st hemma nu ;) o så kan jag inte bestämma vilken färg jag vill ha
  • Emmsan
    Höst06 skrev 2008-05-14 21:06:19 följande:
    Hmm, man blir lite ignorerad i denna tråden...En fråga bara!Tror ni att jag ångrar mig om jag säljer min Cam och köper en Bee?? Sonen är 10 månader och jag är sugen att testa nåt nytt
    näää bara sälj den ;)
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-14 21:27:53 följande:
    Nu har jag provat. Funkar tyvärr inte någonstans på Bee. På den tjockare delen rasar de ner och sen provade jag även ovanför höjdregleringen ifall de kunde skramla där men ändå fylla sin funktion men de ramlade helt enkelt av . Tyvärr...Så, nu skall jag sluta spamma tråden och ge någon annan en chans att få en syl i vädret!
    nääää gör inte det jag sitter ju här o tjuvläser dina svar för o få mer kött på benen inför mitt nya vagnsval
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-14 21:33:40 följande:
    Va? En fluktare?
    hehe ser o lär heter det va ;) men nu måste jag fråga är det bara 08 ans cam som strular med handtaget eller gäller det alla årsmod?
  • Emmsan

bara jag igen ;) frågar igen är det bara 08ans cam som har problem med  handtagen?? bara så jag vet när jag nu ger mej ut p åbegagnat marknaden? ngt annat jag ska tänka på när jag köper en cam beggad??

• Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-15 08:19:39 följande:
    Japp, bara nya chassit som har problem. Det nya chassit med snapfästen heter 07 eftersom det var då det kom. Annars har Bugaboo inga årsmodeller. Det gamla chassit har skruvar för att reglera höjden på handtaget och de har aldrig haft några problem. Något annat att tänka på? Kolla så att styret går att flippa över lätt, och att småhjulen roterar lätt. Ramen skall vippa lite och även handtaget i låst läge, det är en del av fjädringen. Lycka till i barnvagnsdjungeln!
    om jag nu då köper den osedd dvs via bilder hur ser jag skillnad på chassina??;)
  • Emmsan
    Bina skrev 2008-05-15 08:45:13 följande:
    EmmsanDe äldre chassina har en skruv/vingmutter långt upp på sidan av handtagen i vit plast... att jämföra med de nya med vitt "snäppfäste"
    ahh ok tusen tack :)
  • Emmsan

denna frågan har ni nog fått massor med ggr men hur lång är liggdelen på en cam??

• Emmsan

tjooohoooo emmaljungan blev såld på 5 minuter så nu är det ut i bugga träsket som gäller vill sååå gärna ha en grå/offwhite puh letandet börjar "obs ingen annons"

• Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-16 08:04:58 följande:
    Tips (inte min)www.tradera.com/Sommarfrasch_Bugaboo_Cameleon...
    mm jag hra spanat på den :) sååå fin men tusan jag blir lite snål juh hehe hm ngn som har en sandfärgad bas med lite olika toppar? kanske inte skulle snöa in på just bara grå bas ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13