Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

glömde säga att hon vill ha 6500 för den ;)

• Emmsan

åhhh blir tokig.. har äntligen hittat en vagn jag vill ha o säljaren kan tänka sej att skicka den men han hade bara bilder tagna med en mobil :( varför ska alla jäääääkla vagnar finnas i sthlm.. va tror ni hade ni vågat????

• Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-16 11:31:56 följande:
    Oj....svårt. Har hon ingen möjliget att fota med en riktigt kamera? Konstigt.
    hmm nä o endast en bild med liggdelen på.. priset är skitbra men känns inge skoj när den är osedd själv när jag skickat vagnar så tar man ju 10000 bilder för att köparen ska veta vad den köper.kanske skulle ta ett flyg till sthlm
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-16 11:35:01 följande:
    Men blir de så dåliga då bilderna? Min mobilkamera tar likabra bilder som vanliga digkameran, utomhus iallafall
    mm han/hon har tagit långt bort vänta ska ja se om jag kan lägga in den ;)
  • Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-16 11:44:30 följande:
    Tycker det ser bra ut. Jag skulle våga! Iaf om priset är bra.
    5500 :)
  • Emmsan

åhhhh ingen som bor på östermalm o vill kika på en vagn till mej ;) hahahahahaha

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-16 11:45:36 följande:
    Ja, nu vill vi se! kan du inte länka till annonsen?Jag svarade på en vagn till BRA pris igår ( en UJ) men såg att hon hade snott bilden nån annan stans ifrån, så jag frågade efter foto.Men det hade hon inte och kunde inte ta heller.Dessutom fanns inte personen på eniro.Då får det ju vara liksom
    hm nä det hade jag inte heller vågat jag har ju fått en bild iallafall om det nu är deras.. de vill ha förskottsbet o skickar rekomenderat tusan det är ett bra pris grrrr o nu fick jag ju en adressoxå ;)
  • Emmsan
    Amanda skrev 2008-05-16 11:49:09 följande:
    Hihi vart på Östermalm? Messa mig
    tokfia
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13