Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

ahahahaha låter som om ni börjar bli trötta på mitt jä''ääääääkla vagnstjat ni ska sen när jag fått hem den o ska börja tjata vilka tyger jag ska ha till alla mina 10000 sufletter

• Emmsan

:-d säger bara en sak tjohooooooooo nu slipper ni mej ;)  ja snart iallafall har bestämt mej för att köpa en emmaljunga scooter istället :-d 

• Emmsan

nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????

• Emmsan
    loveliva skrev 2008-05-22 20:09:15 följande:
    Brun bas offwhite topp! Höll på å tappa hakan när du skrev du skulle ha en scooter   Liiiiite skillnad på vagn liksom Angelinah- Såååå läcker den bruna basen är med rosa & orange topp!!! *dreglar*Kanske skulle ha brun bas i stället Nej, har verkligen bestämt mig för sand bas nu. Tänkte mig en brun åkpåse och rosa topp Till sandbasen
    TOKFIA men scootern e rätt nice hehe.. usch svårt är det jag tycker den bruna e finast som liggdel men sand e finast som sittdel till min bruna oth åkpåse :(
  • Emmsan

glömde oxå säga att min man röstar på... helröd hahahaah

• Emmsan
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 20:23:57 följande:
    jag tyckte också så men valde brun eftersom att vi ska använda liggdelen först sittdelsbasen får bli ett senare problem
    hmm du har såå rätt.. jag ska ju oxå använda liggdelen hela sommaren..o när sommaren e slut har man nya pengar o en ny bashahahahaah ja den e inte såå nice som liggdel sanden...
  • Emmsan

hmmm funderar tror ni man måste välja samma färg på liggdelen som på sittdelen??? måste maila o fråga..

• Emmsan

jamen det är ju saååååå lovely.. brun offwhite finns inte inne o sand offwhite kan man inte äns välja!? nä det är nog inte meningen jag ska ha nån vagn jäkla babytrader

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-22 21:31:22 följande:
    Det är läskigt dyrt med madrass och bottenplatta.
    kan jag svara på en madrass kostar 745 tror jag det va hehe
  • Emmsan

hååååll i hatten nu allihopa.. om 3 minuter beställer jag den åhh va skönt o slippa mitt tjat...
    jaha nu fanns ju inte brun offwhite inne så då hamnade jag ju på sanden igen... hmmm inte grå/offwhite då va???;) åhh beslutsångest

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13