Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

SooJuicy skrev 2008-05-18 09:26:13 följande:
    Japp! har inte ångrat mig en sekund att jag valde den Men ångrar man sig är det ju inte alltför kostsamt at byta. Har haft sanden i över 2½år och inte tröttnat o den är så lättkombinerad
    nää sant... det jag mest tänker på just nu är hur liggdelen ser ut eftersom det är den vi ska använda hela sommaren o då lutar det nog åt sand med vit top ljus o fint i sommarsolen... jaha då har jag bestämt mig iallafall taaaaack
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-18 09:34:22 följande:
    Det blir jätte fint Skönt att du bestämt dej.Skulle du beställa ifrån Babytrader eller?
    ja det blir det nu har jag ju hört att alla e nöjda med dem :) ska bara bli av med ngr i barnvagnsparken här hemma sitter ju med två uj singel en emmaljunga city cross o en brio sitty behöver ju inte sååå många vagnar
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-05-18 09:40:42 följande:
    Ha ha, njaaa...du kan nog göra dej av med några Jag har bara 3 vagnar när buggan kommer, till 1 barn Måste göra mej av med Scootern ialla fall, City crossen behåller jag, perfekt vid leriga skog promenader, vill ju inte skita ner Buggan i onödan
    hahaha ni kör nog med ujn i skogen då ;) det är som att sälja sina egna barn juh sörjer varje ggn ngn vagn åker ut ;)
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-18 22:11:41 följande:
    Grattis för tusan! Nu är ni också drabbade *skadeglad*
    hehe har en klurig fråga till dej om gud skulle komma o "straffa" dej.. o du bara fick behålla en av alla dina kombos på buggorna vilken skulle du behålla då???? ;) förstår om du behöver ngr dagar på dej att svara hahahaha
  • Emmsan
    Dis skrev 2008-05-18 22:26:08 följande:
    Blommigt till pojkar? näe det skulle jag nog inte våga mig på ;)
    haha nää inte jag heller kolla gärna in i mitt album på melkers liggdel till ujn ;)
  • Emmsan

hmmm ni som köpt begagnade vagnar hur funkar egentligen garantin då???kan man gå till vilken återförsäljare som helst eller? dvs om man har kvittot?

• Emmsan
    kristella1 skrev 2008-05-19 01:16:55 följande:
    Nu vet jag inte hur det är i verkligheten, men i info boken man får med buggan står det att garantin bara gäller första ägaren.. jaja men dom får kanske inte reda på att vagnen är begagnad iof..
    hm. men egentligen.. är det värt då att lägga ca 6000-7000 på en beggad o inte få ngn garanti.. visst man får ju kanske tillbehör till...eller 7300 på en ny med full garanti eller det är kanske inte vanligt att man får problem med sin bugga? finns det ngr standard fel man ska akta sej för?? man blir ju speciellt rädd då att köpa en beg med det nya chassit eftersom det har varit problem med dessa.. hmm bara ngr funderingar
  • Emmsan

behöver snabbt svar.. om jag köper en bugga med endast sittdel.. då behöver jag ju köpa till en liggdel.. men som jag har fattat det så behöver man ngr skenor eller nåt till liggdelen oxå eller???

• Emmsan
    Kajsan skrev 2008-05-19 10:41:31 följande:
    Madrass, bottenplatta och två skenor behövs.Det är dyrare att köpa det för sig än att köpa en komplett vagn från början.
    jaha där sket det sej ;) letar vidare :(
  • Emmsan
    Aljas79 skrev 2008-05-19 14:35:44 följande:
    En till fråga till er kunniga (som inte är någon efterlysning...) Vet ni om det fins något ställe som säljer bara själva handtaget eller bumperbaren till buggan? Vi har inte ens börjat använda vår begagnade bugga men den där (vad heter det?) stången har gått sönder (en liten plastgrej i fästanordningen har gått av)... Har nog ändå inte tänkt använda den i början för det ser så bökigt ut att få i och ur bebis i liggdelen men sen till sittelen vill jag ju ha den där stången ju... Har tittat på flera hemsidor men inte hittat kanske kan man maila bugaboo direkt???
    kidzshop säljer vä'l nya??=)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13