mamma2003 skrev 2008-05-19 21:14:39 följande:
Emmsan: Angående din fråga om vilken av modellerna Frog eller Cameleon jag föredrar. Alltså, jag vet ju att Cameleon egentligen är mer välutrustad, men det är något speciellt med Frog. Den vinner utan tvekan eftersom den är helsvart. Om Cameleon varit helsvart hade väl antagligen den vunnit eftersom den är lite lyxigare. Men jag tycker att Frogens handtag är snyggare. Allra snyggast (och smartast) tycker jag Geckon är, men eftersom den saknar båge så går den bort.Hade du inte bestämt dig för att beställa från Babytrader förresten? Det tycker jag verkligen att du skall göra, du får ju en helt ny vagn för samma pengar som en begagnad. Och det är något alldeles speciellt med en helt ny vagn...
tackar för ditt svar.... :) åhh jooo jag skulle ju beställa därifrån.. men jag är lite het på gröten o vill ha vagn nuuuuuuuuu.. har lovat sambon denna ggn att "sälja" av lite av alla barnvagnar o grejer för att finansiera den nya.... saknas dock bara 1000 lappen nu ;) ajja bajja har lovat att inte ta ngr andra pengar än från det jag säljer. grrr biter mej i läppen så jag inte "lånar" från annat konto
sen ser man "billigare" buggor på nätet än en helt ny då.. o så tänker jag i en sekund att va fan jag tar den o köper tillbehör för resten av pengarna.. smart tänker jag eftersom jag fortfarande velar vilken bas jag ska ha o vill ha både sand och grå :) o tja kanske brun oxå hahahahahahahahaahah ska bli kul o se var denna historien slutar e såå avundsjuk på er andra som får sy sufletter o grejja :(