Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråden nr 13

SooJuicy skrev 2008-05-16 11:52:27 följande:
    Vagnen ser bra ut, men hade bett om fler bilder. Helskumt om man inte kan ta det, betvivlar man ju att det är säljaren som äger vagnen.
    mm man gör ju det... jäkla stockholm får flytta dit snart alla fina vagnar med bra priser finns ju fär hahahahaa
  • Emmsan
    Amanda skrev 2008-05-16 11:59:07 följande:
    Sitter ju på gångavstånd till Simpleworld...
    din rackare.. ok jag förösker igen efter att ha fått "bannor" av amanda ;)  INGEN som bor på norrmalm dååååå
  • Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 12:52:44 följande:
    Emmsan...Om det är en beige Bugaboo Cam som ligger ute på Blocket för 5500:- på Norrmalm tror jag att det är något som inte stämmer med den försäljningen,Jga kontaktade honom i princip när vagnen kom ut på blocket, han svarade efter ganska många timmar att vagnen var komplett och inte ens helt uppackad. Jag svarade då att vi kunde komma och hämta vagnen samma kväll. Sedan dess knäppt tyst. Om man är seriös säljare vill man ju bli av med det man säljer och de flesta brukar svara om varan är såld.Har inget fog för mina misstankar annat än det ovan, men jag tyckte att det kändes skumt. Försökte leta på eniro också men det blev inga träffar...Bara så att du vet...
    hmm säg inte såååå nu mailar han tillbaka hela tiden o svarar på mina frågor iallafall.. o så har jag ju fått eeeen bild oxå ;) nä jag väntar på fullständigt namn+ adress innan jag gör ngn affär...
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-16 13:04:12 följande:
    Maila att ev. en bekant skall till stockholm i helgen och om denna kan hämta upp den............bara för att kolla va du får för svar...typ!
    jag gjorde det för o kolla då sa han att hon dvs min påhittade väninna kunde komma nu ?!=) o fick adressen..samt att han kunde leverera till waxholm i eftermiddag men va hjälper det mej
  • Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 13:13:36 följande:
    Har han inte lämnat sitt mobilnummer? Kan ju kännas bättre att prata med en säljare än att bara mejla...?
    nää inte än jag bad om det oi sits mailet sen vart de liite tyst hahahah här betalas då inte in ngr pengar än..känns som om jag skiter i det betalaar hellre en 1000 lapp mer o känner mej säker
  • Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 13:22:32 följande:
    Tror att du gör helt rätt, jag kände samma sak.Å köpte istället en beg 06:a med tillbehör av en supertrevlig tjej som svarade snabbt och hade telenummer.Hoppas att det dyker upp något bra pris i närheten av där du bor, eller får kontakt med en seriös säljare som VILL lämna ut telenummer å adress!Lycka till!
    ja sant.. bara nyfiken men vad fick du ge??
  • Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 13:42:41 följande:
    6000:- för vagn ink vinterhjul, ståbräda och åkpåse. Dessutom var fleecen bytt för några månader sedan på garantin och bromsen helt nyservad. Fick även med kvitto och det som är kvar på garantin (bara några månader)...OM det skulle vara något.
    bra pris.. :)
  • Emmsan

tjat emma här igen ;) jaha nu har jag hittat en annan vagn.. den har "rätt" bas dvs grå som jag vill ha.. men röd fleece top :( hade ju drömt om offwhite... priset är kalas 5300 inkl frakt.. hur svårt är det att få tag i en annan top sen? o hur svårt är det att sälja den röda fleecen då det inte als var vad jag tänkt mej???

• Emmsan
    Liinda83 skrev 2008-05-16 19:14:59 följande:
    att sälja den röda tror jag inte är något större problem, du får säkert 5-600 kr för den om den är fin.Toppar dyker upp på blocket och tradera titt som tätt, annars kostar en ny 1000 kr.
    och med ny för 1000 kr menar du då suflett;topp till sittdelen och liggdelslock eller ??=)
  • Emmsan

godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13