Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Teschty skrev 2008-04-04 17:46:59 följande:
    Hej alla Bugga lovers Jag ska köpa ett nytt toptyg till min vagn och funderar på vitt lr rött. Vi har den grafitgråa basen i cameleon. Nån som har bilder på färgalternativ???En fråga till, när bytte ni från liggdel till sittdelen? Hur många månader va era små?
    Fyra till sex månader verkar vara mer regel än undantag. Det märker du själv på barnet när det inte är nöjt att ligga ner mer. De ligger förvånansvärt bra även i sittdelen.
  • Fröken Småland
    hallonsoda0 skrev 2008-04-04 21:45:58 följande:
    Hej, Behöver lite snabbhjälp, har precis kommit hem med våran "nya" bugaboo. Hur tusan ska liggdelen vara monterad? Hittar bara massa karborreband, vad är fästena under liggdelen till? Hur får man fast den? Fattar nada alltså:( Tacksam för snabb hjälp innan sambon bryter ihop:P
    Åh, grattis, har ni redan köpt en vagn? Vad bidde det? Får ni till det med kardborrarna?
  • Fröken Småland
    supermami skrev 2008-04-04 22:22:32 följande:
    aj va coolt, hur soker jag henne(honom?)?hur varmt/kallt ar det i juni?
    Hur menar du, hur varmt/kallt det är i juni? Det kan ju vara allt från frost till högsommar här i Sverige .
  • Fröken Småland
    joasia skrev 2008-04-05 02:13:57 följande:
    hej, alla ni som syr sa fina sufletter, har ni nagot monster? ar inte sa bra pa att sy och det vore roligt med en egen design pa sufletten
    Det är nog ingen som har något mönster tyvärr, alla har måttat efter den gamla suffletten och sen justerat vid sömnaden. Själv har jag köpt en urbillig solblekt sufflett som jag skall slakta så jag får ett mönster. Skall försöka komma igång med det idag *vem försöker jag lura?*
  • Fröken Småland
    joasia skrev 2008-04-05 09:50:31 följande:
    och min man undrar om nagon av er har sett spinners till hjulen pa bugaboon och var man kan fa tag pa sadana. Han har letat och letat och letat...
    Vad är spinners? (Såna måste jag ha, vad det än är ).
    joasia skrev 2008-04-05 09:48:26 följande:
    later som en smart ide har du nagon kansla for hur mycket tyg man kan tankas att behova till suflett och liggdel for sig?
    Nej, vågar inte gissa. Men vet att det fanns uppgifter om det i syjuntatråden. Och där har du en del att bläddra igenom...

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html
  • Fröken Småland
    joasia skrev 2008-04-05 11:45:17 följande:
    spinners - kolla in detta youtube klipp. Titta pa hjulen

Äsch, jag kan inte se för jag har inte registrerat mig. Vad är spinners för något?
  • Fröken Småland

Är det någon av er som skall till Baby- och Barnmässan i Göteborg nästa helg? Jag kommer... Sätter en ros på kavajslaget så ni känner igen mig .

• Fröken Småland
    mamma på vift skrev 2008-04-05 17:13:18 följande:
    Vi ska dit  bor ju inte så värst långt därifrån!! Oss blir det lätt att känna igen...kommer köra buggan med orange molnsuflett
    Då skall jag spana efter dig! Jag kommer att vara där på fredagen. Kör denimFrog med röd åkpåse
    kath skrev 2008-04-05 17:57:19 följande:
    Hej. Någon som vet om det går att köpa nya frogklädslar? Jag är som ni vet inne på att köpa en frog men är lite sugen på en beige klädsel... Tror frågan varit uppe förut men okar inte gå tillbaka och kolla. Någon som vet?
    Finns hos www.kidzshop.se i kanske fem färger, inkl beige. Kostar 1.595:- för varukorg, sittdel och sufflett.
  • Fröken Småland
    Liam o Engla skrev 2008-04-05 18:14:43 följande:
    ååå, det verkar som att min 1-åring inte alls gillar sin cam hon skriker JÄMT när vi åker vagn. sen nu när hon fick åka paraplysulky i en vecka utomlands så har hon varit hur nöjd som helst. idag på promenad skrek hon enda tills hon fick sitta i storebrors EL scooter, då blev hon glad och skrattade förtjust. åååå, nån som varit med om samma problem?usch, jag vill verkligen inte sälja buggan....
    Hon kanske bara är supernyfiken? Har du provat att vända henne framåt i Buggan?
  • Fröken Småland

Mawe123: Du är inte ensam, det är jättemånga av de nya chassina som har det felet som du beskriver. Reklamera! Inga problem alls.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13