Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Mising skrev 2008-04-03 20:14:20 följande:
    Har en bebbe på 3.5 månader som börjar bli otålig med att ligga ner i sin Cam. Hur tidigt bytte ni till sittdel?? Vilken åkpåse har ni till eran vagn och vad kostade den?? Bugaboos egen åkpåse kan man ha den på sommaren oxå (kvällar om det är kallt?)
    Fyra till sex månader verkar vara absolut vanligast, det märker du själv vad ditt barn önskar.  De allra flesta har Bugaboos egen åkpåse, den sitter helt perfekt i och med att det är en liten ficka som man knixar fast åkpåsen med. Den kostar 995:- och jag kommer att ha den på kalla sommarkvällar även om jag tror att många tycker den är för varm för det.
  • Fröken Småland

OT: Kolla på den här. Ser den inte lite farlig ut? Tycker det saknas lite balkar och sånt som håller uppe sittdelen. Den där lilla fjädern vet jag inte om jag skulle våga lita på...
  • Fröken Småland
    MiAmor skrev 2008-04-03 20:26:43 följande:
    ser ut som en permobil tycker jag
    *gapskrattar så lilleman vaknar*
    Mising skrev 2008-04-03 20:34:05 följande:
    Tack för ditt svar! Får bli bugaboos  egen åkpåse då
    Du kommer att bli mer än nöjd!
  • Fröken Småland
    Thats me skrev 2008-04-03 20:39:22 följande:
    åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross) men hitar ingen jag vill ha -s-men fick en bright light ide nu -s-jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))då e ju hela problemet löst ju:)OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-
    Du skulle bara kläckt ur dig det lite tidigare, så hade vi genast löst problemet åt dig!
  • Fröken Småland
    Thats me skrev 2008-04-03 20:39:22 följande:
    åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross) men hitar ingen jag vill ha -s-men fick en bright light ide nu -s-jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))då e ju hela problemet löst ju:)OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-
    Förresten, är det väldigt kuperat på såna där tävlingar? Kanske du kan få användning för "strandläget" med två hjul. Jag provade en gång när jag skulle plocka grenar för dekoration ute på en gropig åker. Funkade grymt bra.
  • Fröken Småland
    dinana skrev 2008-04-04 10:09:53 följande:
    någon som vet om den nya åkpåsen är med två vägsöppning.. så att man kan ha den öppen nedtill för smutsiga skor... osv...
    Den går att öppna hela vägen men dragkedjorna börjar längst ner och går sen upp hela vägen. Så tyvärr, den går inte att ha öppen enbart nedtill.
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-04-04 10:50:59 följande:
    ni som haft problem med bromsen på Been, fungerar inte den på samma sätt som Camens? För den behöver isåfall spännas! Står i instruktionsboken hur man gör.SoFo89: Jag har funderat på å köpa en massa såna där billiga IKEA fleecefiltar å sy några simpla typ babysnuggles i massa olika färger! Å ha i vår/sommar. Är det typ något sånt du oxå ska ha?
    Precis så har jag tänkt. Har faktiskt dragit igång projekt Buggysnuggle idag, slaktade en gullig (och billig!) filt från Rusta. Men nu somnade huliganen så då tror jag att jag skall passa på att slinga håret istället. Det gäller att utnyttja den korta tiden som han sover varje dag .
  • Fröken Småland
    mini2007 skrev 2008-04-04 13:08:43 följande:
    *puffar igen...*
    Åhh, jag skulle så gärna svara dig om jag bara kunde . Det är inte så många som har erfarenhet är jag rädd. Kan du inte kontakta flygbolaget och fråga?
  • Fröken Småland
    mini2007 skrev 2008-04-04 14:34:50 följande:
    Jag har pratat med dem, men hon som sitter där har inte koll på om det skulle vara OK :(Fast du kanske vet om Bee-väskan är mindre! *hoppas*
    Bee-väskan är antagligen lite mindre eftersom Cameleon inte får plats i den. Däremot går det bra tvärtom.

Måste ju gå att ta reda på måtten på Bee-väskan... *funderar vidare*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13