Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-03-29 19:59:45 följande:
    Jag tror att det kommer att kosta dem för mycket att frakta hit Bee samt ge nykunds rabatten..... Bara en gissning.
    Nä men nykundsrabatten har de tagit bort helt ändå på allt och när jag pratade med henne i morse så sa hon att jag kunde beställa Bee med rabatt
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-29 20:12:36 följande:
    Aaaah oki...bara en gissning som sagt. Fattar inte hur de får det att gå runt med frakten hit och med rabatten och med eventuella reservdelar som ska skickas.
    Nä inte jag heller
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-03-29 22:31:40 följande:
    Båda är fina, men den ljusa är snyggast tycker jag. har beställt en sådan. Har nog aldrig sett finare blå färg, brukar inte gilla blå annars.
    Är det samma blå på been? Kan ju inte bestämma vilken färg jag ska ha där
  • Kajsan
    thj skrev 2008-03-29 22:36:10 följande:
    Nu har jag äntligen hittat mi kameraigenSå nu ska här fotas och läggas på tradera..Gubben undrar om jag heller alla kläder ska sova ute..Vadå vi kan väl bygga ut heller hur,så att får platsSå nu ett par timmars jobb
    Jag håller på för fullt nu faktiskt, mannen har sagt att jag får köpa en Bee om jag säljer saker för halva summan.
    Så nu ska här säljas grejjer, grejjer som jag _inte_ vill sälja
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-03-29 22:32:51 följande:
    Är det samma blå på been? Kan ju inte bestämma vilken färg jag ska ha där
    Vet du THJ? Eller det är klart du vet
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-03-29 23:08:50 följande:
    kolla inlägg 2322...oj vad fin färg
    Ja den ser underbar ut,men ser den ut så på riktigt också, så turkos?
  • Kajsan

Vilken ståbräda var det som funkade till been?
    Det går inte att fälla ihop den när sittdelen är vänd mot föräldern väl?
    Nån som vet hur lång den är när den inte är ihopfälld? Går det att vinkla upp handtaget så den blir kortare, som på camen? Om nån hajjar vad jag menar?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13