Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

thj skrev 2008-03-29 23:31:16 följande:
    Det går att fälla med sittdele åt föräldernmev inte vinkla  styret som på cam..Kramizz
    Men det går att sänka styret så den inte blir så lång ändå?
  • Kajsan

Ok nästa fråga ( tack för svaren på den andra )

Hur bred är been? Jag trodde 43 cm men på Bugaboos hemsida står det nåt om "maximum unfolded widh" på 52 cm? vad är det? Jag behöver ju ha en vagn på under 50 cm för att den ska gå in i vår hiss...

• Kajsan
    Azel skrev 2008-03-30 00:12:26 följande:
    Jag kollade nu min Bee, och den bredaste mellan hjulen, får jag den till ca 46-47 cm, bakre hjul är smalare
    Hmm så alltså 43 cm är det inte? Det är ju ganska bra att veta om det är över 50, för då är det kört.
    Jag får in camen på tvären i hissen om jag fäller ihop chassit o ch tar bort hjulet på ståbrädan.
    Skitjobbigt.
    Jag vill ju kunna köra rakt in.

Azel, kan inte du mäta hur brett det är på bredaste stället inklusive plupparna som står ut?
    Det vore guld värt för mig!
  • Kajsan
    Azel skrev 2008-03-30 10:29:13 följande:
    Det bredaste jag får den till 47 cm
    Tack !Du är guld
  • Kajsan

steffo trish skrev 2008-03-30 12:42:41 följande:

Oj e Bee bara 47 cm som bredast? Härligt!Längtar THJ
    Vilken färg valde du?
  • Kajsan

Nån som vet nån affär i Stockholmsområdet som har Be och öppet idag? knodd och barnbutiken i heron har väl? Men nån annan?
    Jag måste ha en demonstration!

• Kajsan

Thj

Jag ska försöka övertala mannen att vi åker till dig och kollar då

• Kajsan
    kristinah skrev 2008-03-30 14:33:59 följande:
    vad är ett skäligt pris för en frog från -05? sitt+liggdel och regnskydd - inget mer tillbehör
    3500 ? Nä jag vet inte...Nu kan man ju få en begagnad Gecko för 4500 så jag hade nog inte betalat mer än 3500 ivf.
  • Kajsan

Hörrni, måste man ha en babynest? Funkar det inte lika bra med en Bee åkpåse? Eller ännu hellre camåkpåse?

Nu blev jag sugen på kaki eller gul bee, n¨ån som har foto på det?
    Kaki bee med offwhite camåkpåse *drägglar* Eller gul med orange åkpåse!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13