Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

pimms skrev 2008-04-16 20:30:49 följande:
    hej hej!jag har köpt en bee som jag är jättenöjd med förutom en sak, jag valde fel färg! Jag ångrar att jag inte köpte röd eller gul. Vad kan man få tag på en ny suflett? (gärna nätbutik) jag har bara sett sommarsufletter, men jag är som sagt ute efter en gul eller röd.
    Kidzshop.se har jag hört rykten om att de har lösa sufletter. Kolla på sidan eller maila dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mållgan skrev 2008-04-18 08:19:57 följande:
    Åh vi har inte bestämt oss ännu. Eftersom vi inte ska ta reda på kön är djagt ju svårt att ha för mycket färg. Tror det blir en grå/svart eller brun/sand. (Vad tror ni andra blir snyggast???)Men jag är övertygad om att vi kommer bli nöjda vilket som. Provkörde i butik igår och den var helt oslagbar. Har provkört massor och hade i prinsip valt en Teutonia men nu finns det ingen chans att vi tar nåt annat än Bugaboo.
    Personligen tycker jag att grå/svart är så tråkigt. Så jag skulle ta brun/sand den kombon är bara så himla fin. Sen den bruna ihop med rosa eller blått är skitsnyggt om man vill göra den roligare färgmässigt. Vi har vrun/brun med rosa åkpåse. Kanske lite trist men väldigt fint. Så man kan ju välja en enfärgad vagn och piffa den med åkpåse eller parasoll.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    thj skrev 2008-04-19 09:28:56 följande:
    Tror nog det mer har att gör med färgernamen ska självklart kolla så jag inte har fel först..Kram
    Alla nya parasoller och mugghållare passar både Bee och Cam. Man får fästen med som man kan sätta fast beroende på vart man vill fästa dem. De gamla parasollerna hade bara en fast "krok".
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Alisa skrev 2008-04-19 11:41:25 följande:
    Men mugghållaren gick bara att beställa utomlands eller? Eller var det bara så att den vars vårt att få tag i butik? Eller har jag drömt?? 
    Näe den går att beställa varsom helst.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    titti76 skrev 2008-04-19 15:34:36 följande:
    Har man rätt till ångerköp om man köper vagn via nätet från Sverige eller Europa? Förutsatt att man inte använt den då, men man måste väl ha rätt att montera ihop och känna och klämma?
    Man har enligt internetköplagen 14 dagars ångerrätt men då måste man stå för frakten tillbaka till butiken. Man måste paketera allt som när de kom och ha allt orginal emballage kvar.  Det är en svensk lag så tror inte den gäller i resten av europa.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lottetottan skrev 2008-04-19 15:46:25 följande:
    Jag fick inte med något mer fäste till det parasollet jag köpte nyligen, och jag blir galen av att ha det fäst på chassi-delen, för det hamnar neråt och sticker ut när jag fäller ihop chassit och ska ha in det i bilen. Det blir både smutsigt och snart förstört. Är mäkta irriterad nu efter bara 2 dagars användande... Likaså mugghållaren blir jag tokig på! Efterlyser igen det ULTIMATA stället att placera den på!! SNÄLLA NÅGON!!! En förklaring eller en bild på hur och var ni fäst mugghållaren. den flög av 3 ggr idag, och är ivägen när jag skall fälla ihop vagnen...

Jag har min på insidan av chassit på den smala delen av handtaget. Min sitter alltid på plats.

Jag tar alltid av parasollet när jag fäller vagnen. Låter den aldrig sitta kvar.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lottetottan skrev 2008-04-19 16:15:29 följande:
    Men, då kan man ju inte fälla ihop chassit maximalt, va? Om du har mugghållaren på den malaste delen av handtaget? Ok, skall ta av parasollet framöver...
    Jag har inte tänkt på vad jag gör. Jag kanske svänger upp den? Måste tänka på det nästa gång jag fäller ihop den med mugghållaren.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mållgan skrev 2008-04-21 11:58:04 följande:
    Har en fundering angående chassit. När man reklamerar (vilke jag så klart hoppas vi slipper när vi får hem vår vagn) får man då ha kvar det trasiga så länge?? Vill ju inte gå utan vagn några veckor.
    Om man reklamerar i en butik brukar man få ett nytt chassi omgående. Om man beställt på internet så får man vänta på leverans ett par veckor.
    Mitt chassi är dock tiptop. Inga problem med den. Så det är inte alla som är så.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mållgan skrev 2008-04-21 12:57:24 följande:
    Skönt att höra att inte alla chassin strular. Vi ska köpa i butik. Känns smidigast just i fall att det händer något.
    Så känner jag oxå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lottetottan skrev 2008-04-21 13:17:29 följande:
    Men det finns inte i silver till Cam'en också då, va?! Hmmm... Vill nog skaffa en sommarsuflett, men kan inte bestämma mig vilken färg, då jag har en denim-vagn med offwhite åkpåse... Tips, någon?! (silver hade varit SLUURP!)
    Nope, fanns/finns till Geckon men inte till Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13