Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Caan skrev 2008-03-06 23:00:56 följande:
    Ingen som vet om det går att plocka ihop sin egen vagn?
    Det går utmärkt, men du måste komma riktigt billigt undan med chassit för att det ska löna sig.
  • Kajsan
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-06 23:13:37 följande:
    Sittdelsramen kostar 1100:-Suflettpinnar 45:-/st Suflettfästen 45:-/stFoamhjul 220:-/styckSwivelhjulen 275:-/styckSittdelsbas 880:-Varukorg 440:-Båge 220:-Topklädsel 1000 et är väl va du kan tänkas behöva...&så beror d juh på va du gett för ramen då  Cn äre bara att börja räkna...
    Madrass typ 700?
  • Kajsan
    Trojka skrev 2008-03-08 18:24:08 följande:
    Tror ni det är någon idé att försöka sälja en Bugaboo-ståbräda utan fästen? Alltså, tror ni att man får nåt för den? Hade tänkt slänga ut den på Tradera isf...
    Du kanska tjänar på att köpa fästen och sen sälja den? Jag skulle inte orka köpa först på tradera och sen beställa fästena för sig...
  • Kajsan
    Pinja skrev 2008-03-10 22:34:07 följande:
    Vem var det som köpt på Pingpong och fått väldigt bra deal...?Har mailat med dem och de svarar snabbt och är väldigt tillmötesgående. Frågade om förfarande vid eventuell reklamation och fick som svar att de står för samtliga kostnader.
    Jag har fått bra dealar, men aldrig utnyttjat dem
    Tx så skulle jag få ett nytt Bugaboo chassi med om jag beställde en UJ dubbelvagn och maxicosi
  • Kajsan
    Pinja skrev 2008-03-11 17:30:08 följande:
    Överkast från 19kallt... känner unken lukt med inslag av mögel när jag ser det där...
    Nä, nu ska jag sy själv! Jag kan ju faktiskt, bara jag tar mig tid ordentligt.
    Fy f-n vad det där såg ut!
  • Kajsan
    Pinja skrev 2008-03-11 18:27:05 följande:
    Hm... när det kommer till handarbete befattar jag mig inte med sådant som inte går att häfta, tejpa eller limma. Men hit med en rulle jesus-tejp och lite tygbitar så blir resultatet banne mig bättre än det där!
  • Kajsan
    Preciouss skrev 2008-03-13 11:34:43 följande:
    Hur ska man bädda liggdelen i Juni? Köper man en madrass till o lägger in så det blir mjukt? Har köpt ett fårskinn. Det kanske blir för varmt på sommaren?
    Fårskinn blir inte varmt på sommaren, det blir svalt av ett fårskinn när det är varmt ute.
  • Kajsan

Nu är skötväskomanen igång igen!
    Jag är ute efter en mindre skötväska men kan inte komma på vad.
    Absolut inte Skip hop , Bugaboos egna eller typ stadiums
    Ge mig råd!

• Kajsan
    Preciouss skrev 2008-03-13 11:50:35 följande:
    Ok. Har nämligen läst nånstans att fårskinnet svalkar på sommaren och värmer på vintern. Men tyckte att det lät för bra..
    Ja det är så som sagt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13