Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Och som sagt, just idag har man ju 10% på den från gucce, det blir ju ivarjefall en 500 billigare

• Kajsan

Stort problem som håller mig uppe på natten
    Råd önskas!

Camen får inte plats i vår hiss, men jag ÄLSKAR den.
    Den är i proincip ny, har använt den 3 gånger ute.
    Kan egentligen inte ens tänka tanken att göra mig av med min pärla..

Bee skulle vara perfekt, den går in i vår hiss, och med babynest och ståbräda skulle den funka utmärkt att hämta på dagis och så.

Dubbelvagn behövs, funderar på en Maclaren twin.

Men jag kan ju inte ha alla tre!
    Skulle behöva sälja camen om jag ska köpa de två andra.
    Men då har jag liksom två vagnar med sulkyhjul, det känns inte riktigt bra med tanke på långpromenader ets.
    Vad skulle ni göra?

• Kajsan
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-25 09:26:28 följande:
    är det ingen som vet var det finns bubbelplast??? ska resa med vagnen och vill inte ha den förstörd.
    Kolla med såna företag som säljer emballage.
    Typ såna som säljer mailingbags.
    Eller Clas Olsson.
  • Kajsan
    Sabri skrev 2008-03-25 10:26:36 följande:
    Har man ett företag som man kan ta vagnen på så blir det billigare att beställa från Holland, då dras deras moms av (9%) + att Euron ligger lite lägre än sek. Jag har hittat en bra leverantör. Han har inte alltid fullt sortiment på lager men brukar kunnaf ixa fram det inom inte alltför lång tid. www.babyhuyswebshop.nl/index.php betalade: Bee 3950 kr (410 Euro)Åkpåse 770 kr (80 Euro)Babynest 640 kr (67 Euro)+ 335 i frakt (35 Euro)Tot: 5700 kr (6790 kr för detta i Sverige)
    Det där är Babytrader
  • Kajsan
    Sabri skrev 2008-03-25 10:26:36 följande:
    Har man ett företag som man kan ta vagnen på så blir det billigare att beställa från Holland, då dras deras moms av (9%) + att Euron ligger lite lägre än sek. Jag har hittat en bra leverantör. Han har inte alltid fullt sortiment på lager men brukar kunnaf ixa fram det inom inte alltför lång tid. www.babyhuyswebshop.nl/index.php betalade: Bee 3950 kr (410 Euro)Åkpåse 770 kr (80 Euro)Babynest 640 kr (67 Euro)+ 335 i frakt (35 Euro)Tot: 5700 kr (6790 kr för detta i Sverige)
    Det blir exakt samma pris som när man använder 50 euro rabatten och beställer som vanligt
  • Kajsan
    Ms Ms Kanga skrev 2008-03-25 11:52:45 följande:
    jag tror inte det är samma, för Babytrader bor i Nijverdal och det andra Babyhuys i Harderwijk
    Det ÄR samma, för de delar mejladress, ivarjefall en av sina mejladresser
  • Kajsan
    Sabri skrev 2008-03-25 12:07:36 följande:
    Ms Ms Kanga skrev 2008-03-25 11:52:45 följande:Tror inte heller det är samma, detta heter verkligen Babyhuys. Men det spelar ju ingen större roll egentligen . Hur mkt går frakten på från Babytrader?
    Frakten är gratis från Babytrader så det blir samma pris.
    Och jo, det är samma shop. men det är ju som sagt ointressant.
  • Kajsan
    myrslok skrev 2008-03-25 12:15:19 följande:
    Någon som vet var eller omman kan köpa geckon eller cameleon bara sittdelen uten liggkorg? Funderar på att köpa buggan som sittvagn, men man får oftast bara köpa med korg verkar det som. känns lite dyrt för en sittvagn tycker jag.
    Det ligger en gecko billigt ute på Blocket nu med bara sittdel.
  • Kajsan
    lycra skrev 2008-03-25 14:50:14 följande:
    Om man beställer ifrån babytrader.. kan man välja om man vill betala i dollar eller euro då? Eller är det bara euro som gäller för oss i Sverige? Blir det några extravgifter om man väljer dollar?
    Nej , man kan välja.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13