Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

SoFo89 skrev 2008-03-28 20:20:00 följande:
    Nu förstår jag ingenting, vem då? Jag har i alla fall beställt från babytrader.
    Ah, jag trodde att diskussionen fortfarande handlade om Angelinahs vagnar.
  • Kajsan

vicki fredde skrev 2008-03-28 23:41:32 följande:

Vilken sida kan man beställa och få bäst pris på när det gäller bugaboo bee?!Vill ha en men vill komma över en med det bästa priset såklart
    Babytrader om man beställer för över 600 euro.
    Alltså , du måste köpa till nåt.
    Men billigare blir det.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-29 09:33:16 följande:
    Man sparar väl ngn hundring på att beställa från Babytrader men mer än så blir det inte på Bee. Sen så tycker jag att det är skönast att köpa från butik....men det är jag det
    Jo som sagt , köpte du till något så tjänar man en hel del.
    Det jag rälnade på nu var Bee, babynest och en sommarsuflett till camen, det skulle gå på 5300.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-29 09:45:27 följande:
    Jag hatar att köpa stora saker som vagnar på nätet....tycker det känns så otryggt. Men smågrejer som en extra suflett eller kläder no problem. Men det är jag det....
    Ja, alla är vi olika.
    Jag köper gärna på nätet när jag vet att de är lätta att ha att göra med.
    Men nya sajter som jag inte känner till skulle jag inte heller handla vagn från.
    Babytrader har gett mig så mycket extra grejjer för flera tusen kronor och smidigare än så kan det knappast bli i en butik.
  • Kajsan
    Lourdes skrev 2008-03-29 10:22:43 följande:
    Ah!Jag trodde inre de hade Bee? Vad fick du betala?
  • Kajsan
    Unna skrev 2008-03-29 11:25:55 följande:
    Hur menar du, att babytrader har gett dig extra grejer?! Att priserna är lägre och att man därför får mer för pengarna eller att du fått bonusgrejer? Jag ska beställa en Cam + vinterhul därifrån nästa vecka (äntligen!!) och kanske har du något tips?
    Båda delarna
    Extra toppklädsel fick jag två gånger, eftersom den jag beställt var restad och kom 2 v senare typ.
    Sen fick jag mugghållare med sist.
    Dessutom kostade ju en med nya chassit 6800, vilket jag tycker är billigt.
  • Kajsan

Japp, de har slutat med rabatten, men om ni spelar dumma och mejlar och frågar vart den tagit vägen så kan ni få rabatt ändå

• Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-29 14:19:51 följande:
    Va? Är inte regnskyddet dyrare? Fast jag tycker i och för sig inte att det är värt mer än en tia högst .
    Tia? Nu överdriver du, en femma högst
  • Kajsan
    Lourdes skrev 2008-03-29 14:30:29 följande:
    Nä, så dåligt är det inte.
    Jag skulle nog betala en 50-lapp kanske för det
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13