Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Blanchett skrev 2008-03-25 15:52:11 följande:
    Hej.Vi har precis köpt och monterat ihop vår bugaboo cameleon. Jag undrar över handtaget som "vippar" lite, och så gör även liggdelen. När vi kör över trösklar hemma så känns det inte helt stabilt. Jag hittar ingenstans i bruksanvisningen om det är "normalt". Men det känns som den ska vara mer fast. Har ni någon koll?
    Det ska "vippa"
  • Kajsan
    Mawe123 skrev 2008-03-25 16:31:14 följande:
    Hittar inte heller någon rabattkod på babytrader, har knappat in en order i dollar, måste man handla i euro för att få rabatten, eller?Kollade med dem för någon vecka sedan om rabatten var tillfällig men de sa att den skulle hålla i sig, därför har jag inte haft någon brådska med beställningen, hoppas jag inte missat den nu bara...Nån som vet??
    Ni får den per mejl när ni registrerar en användare.
  • Kajsan
    lycra skrev 2008-03-25 16:45:24 följande:
    vet du hur det fungerar? Är det bara till att välja dollar & sen betala med sitt visa kort? Blir det extra avgifter eftersom man väljer en annan valuta än euron.. tänker mest från bankens sida?
    Ja så gjorde jag, och det blev inga extra avgifter.
  • Kajsan
    Micjah skrev 2008-03-25 21:38:58 följande:
    Jag fick ett välkomstmail med rabattkod...som jag förstått det gäller det endast när man handlar i euro.Koden jag fick va 606YE6.. testa att skriva in den o se om den funkar..
    Koden är personlig, om nån annan använder din kod så har du ingen sen
  • Kajsan
    Micjah skrev 2008-03-25 21:38:58 följande:
    Jag fick ett välkomstmail med rabattkod...som jag förstått det gäller det endast när man handlar i euro.Koden jag fick va 606YE6.. testa att skriva in den o se om den funkar..
    Och den funkar även om du betalar med dollar
  • Kajsan

mamma på vift skrev 2008-03-25 21:42:48 följande:

men jag fick samma kod när jag reggade mig för ca 3 månader sedan!!!
    med samma namn eller emailadress?
  • Kajsan

mamma på vift skrev 2008-03-25 21:45:27 följande:

alltså den kod jag fick skickat till mig var 606YE6 när jag reggade sambons mailadress o namn!
    Ah, då kanske de har ett par koder som går runt då
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-03-25 22:05:40 följande:
    För även övertalningskampanj här hemma ang. införskaffande av en Bee, och det ser lovande ut :)
    Hur gör du? Jag försöker, och var på god väg.
    Fast sen köpte jag två syskonvagnar idag och nu ser det illa ut på bee-fronten
  • Kajsan
    MillionStars skrev 2008-03-25 22:33:18 följande:
    Haha... jag fick också samma kod! Trodde också att den var personlig.. Hmm!Jag gjorde också som vanligt och reggade mig som ny kund, det var iofs en vecka sen kanske. Rabattkoden stod i välkomstmailet.
    Jag kollade nu, har fått två olika koder,inte den nån gång
  • Kajsan

Nu har jag vart och köpt en begagnad Maclaren twin techno, och ångrar mig redan
    Så den ska säljas direkt.
    Däremot köpte jag en syskonvagn av okänt märke igår som faktiskt var tusen kr billigare och rätt mycket bättre

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13