Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Ms Ms Kanga skrev 2008-03-20 11:32:16 följande:
    En OT-fråga men det är ju många som hänger här inne som har brunt eller svart bälte i shopping: är det någon som har handlat från little dudes and divas (www.littledudesanddivas.com/)? Har ni fått betala tull i så fall på skötväskor? De är lite billigare än Kiwi kids gear men när man får från dem brukar man slippa tull.
    Ja, därifrån har jag fått betala tull, dessutom strulade de massor, krävde att jag skulle kopiera mitt visa-kort och skicka till dem etc
    Kiwi-kid har jag handlat från 1000 gånger och aldrig betalat tull
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-03-20 11:46:22 följande:
    Kan man ha orange/rosa bugga till en pojke?
    Menar du att det inte skulle matcha snoppen? Klart man kan, varför inte?
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-03-20 12:45:53 följande:
    tvärtom, rosa matchar nog ;)
    Ja, det kan du ju hänvisa till om du får nån puckad kommentar
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-20 21:09:53 följande:
    *räcker upp handen*
    *Drägglar*
    När kommer de att finnas i butk?Då SKA jag ha en!
  • Kajsan

Jaha, då visade man bilden för sambon och han sa:
    -Allvarligt, fan vad ful, den ser ut som en rullstol med tält på.
    Sen gick han.
    Jag tror inte att jag får en sån i påskägget om man säger så

• Kajsan
    Sweetheartno1 skrev 2008-03-20 23:00:06 följande:
    Skip*hop elr deras bugaboo väska???Hjääälp !!!
    Ingen av dem! Möjligtvis en saddlebag, men ingen annan skiphop eller Bugaboo.
    Varför? Jo, de är både opraktiska och riktigt fula.
    *Kräsen*
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-21 09:42:52 följande:
    Ja, behöver du pengarna då är det ju svårt att motivera att den bara står oanvänd . Men den tappar ju väldigt lite i värde, du får antagligen samma pengar om ett halvår eller ett år så kan du härda ut ett tag till kanske och se om du inte får användning för den?Visst är det en rejäl summa pengar som är låst men som sagt får man ju tillbaka det mesta. Jag brukar tänka i termerna; vad får jag istället för de pengarna? T ex om man röker (vad kostar ett paket cigaretter nu, 45?) Jag gissar på 45 och så röker jag inte ett paket om dagen. På ett halvår har jag sparat 8.200:- .  Det är mååånga toppar det!
    Det är 1.5 bee!
  • Kajsan
    jaj86 skrev 2008-03-21 09:59:48 följande:
    jag har en ju-ju-be har inte hunnit använda väskan än men tror den kommer bli bra! har även bild på oioi hobo som jag skickade tillbaka, passade inte alls till i färgen
    Jag har tre ju-ju-be, de sitter jättebra.
    En Dante beatrix, sitter bra den med.
    En Gaia och Co stor manchestergrej, den är gigantisk, sitter sådär.
  • Kajsan

Mamma Anna skrev 2008-03-21 14:54:41 följande:

Nu har jag ett riktigt lyxproblem. Vilken skötväska ska jag ha? Har två jujube-väskor att välja mellan eftersom jag tänkte sälja den ena.rosawww.familjeliv.se/hem/mamma_anna/gallery/php9...och brunwww.familjeliv.se/hem/mamma_anna/gallery/phpb...Jag tycker den bruna hänger snyggare på vagnen, den rosa känns lite stor, men den rosa är snyggare iofs... åh vad svårt!Eller ska jag sälja båda två och köpa en helt annan? Såg att det hade kommit nya modeller av ju ju be
    Jag har båda färgerna, ...skulle gå efter modell, vilken är mest praktisk för er?
  • Kajsan

Men alltså, från Babytrader kan man ju få en Bee, gracoadaptrar och Babynest för 5200.
    Det är bra! Undrar om jag inte ska ta och sälja camen ändå?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13