Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

jule skrev 2008-03-26 17:22:49 följande:
    thj- *puffar* för min fråga igen, får jag paket på posten imorgon håller tummarna stenhårt
    Jag vill också ha!
  • Kajsan
    Cajsan skrev 2008-03-26 20:48:06 följande:
    Åh såg en Bee för första gången live idag!!! Khaki-suflett! Den var faktiskt snygg! Tycker inte att den ser så fin ut på bild, men live var det ju jättefin! Och tjejen som hade den gillade den jättemycket oxå, hade den till en 6 månaders! (funderar på hur man ska göra....gillar ju Camen....och maken blir väl galen om jag köper ny vagn igen?!)
    Ååå jag vet! vi har samma problem verkar det som
  • Kajsan
    MGn skrev 2008-03-26 22:34:52 följande:
    Har du erfarenhet av den? det känns som om min dotter ser "förväxt" ut i den....ja jag är kräsen, men denna gången ska jag köpa en vagn som fyller alla mina behov så jag slipper byta vagn igen..
    Det finns ingen ultimat syskonvagn, tro mig.
    Jag har vart i det träsket ett par månader nu, en vagn in-en vagn ut
  • Kajsan

ÅÅå jag vill ha en Bee, men jag vill inte sälja min cam!*Lyxproblem*

• Kajsan
    myHappiness skrev 2008-03-27 13:03:46 följande:
    Vad är bästa priset ni hittat på cameleon? Både i butik o på nätet, men då inkl frakt?
    Babytrader, billigare blir det nog inte .
  • Kajsan

Ms Clint

jag funderar på att sälja camen och köpa en bee, du som har den som enda vagn, tycker du att det funkar?
    Har du gått på typ grusvägar, långrmenader eller liknande med den?
    Nu går jag ju mest i stan, men det är kanske dumt att inte ha en ordentlig vagn om been känns sulkyaktig på hjulen?

• Kajsan
    artan060914 skrev 2008-03-27 23:39:45 följande:
    Har ditten datten någon hemsida??Goggla men hittade ingenting..Ingen som vet om någon butik på nätet säljer Tiny Tot?
    Tiny tot finns på Babytrader.eu
  • Kajsan
    SoFo89 skrev 2008-03-28 14:57:56 följande:
    Absolut, men babytrader borde ju kolla upp sånt och inte fortsätta skicka ut vagnar som kommer ifrån samma leverans. Det är ju trots allt många som har samma problem.
    men nu var det väl inte Babytrader hon hade beställt ifrån?
  • Kajsan

mamma på vift skrev 2008-03-28 15:39:59 följande:

Usch jag bara irriterar mig mer o mer på buggan....går bara o letar små fel hela tiden. Älskade buggan som liggvagn, men nu som sittvgn är jag inte lika övertygad. När lilleman sitter i vagnen ser det ut som att han bara kommer få plats i typ 4 månader till innan han blivit för stor...och då är han liten som en 5 månaders nu. Hur ska det gå nästa vinter...då kommer han ju inte få plats med åkpåse och overall.
    Oj, han måste vara stor? Min dotter på 16 kilo, 96 cm sitter perfekt, med overall.
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-28 20:04:49 följande:
    Du menade inte att ragga en tjänst mot betalning va? För det får man inte...Jag har köpt en solblekt sufflett för en spottstyver och den tänkte jag slakta. Sen har man ju en perfekt mall att klippa efter. Tips bara.
    Iknow, det tänkte jag också göra !Fast nu håller jag på med projektet pimpa gammal syskonsulky
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13