Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Dis skrev 2008-03-21 19:30:20 följande:
    Vi var på barnbutiken och provåkte Bee idag. Sambon tycker också den är skitsöt o bra. Men att den e för dyr :( Men kanske till sommaren! hur mkt billigare blir det från Babytrader med rabatten?
    Du måste handla för 600 euro för att få rabatten.
  • Kajsan

Mallan Brallan

vad blir det nu då när du säljer din snyggsnygga cam?

• Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-22 12:58:48 följande:
    Det finns inga Graco adaptrar till Bee. Det finns bara Maxi cosi till Bee.
    Nej , det finns det visst
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-22 13:04:31 följande:
    Det sa dom att det inte fanns när vi frågade för ett tag sen. Då en kompis har en sån stol och ville ha en Bee att knipsa fast den i.....är du helt säker? Butiken ringde till Bugaboo till och med och frågade och de sa nej det finns just nu bara maxi cosi och snart adapter till deras egen.
    Den här tänkte jag köpa ivarjefall, den kanske är ny ?
    www.babytrader.eu/shop/product_info.php&products_id=1304
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-22 15:38:12 följande:
    Ja den måste vara ny....kanske fanns den inte just DÅ men nu finns den.
    Japp Bra va?
  • Kajsan

För oss som ska köpa Bee eller andra Bugaboogrejjer har Gucce 10% på allt idag!

• Kajsan

Ok, annat barnvagnsmärke.
    Men nån här som har provat macLarens syskonsulky?
    Det lutar åt en sån här...

• Kajsan
    HaltaLotta skrev 2008-03-24 17:15:15 följande:
    Så.... vart köper man Bee´n billigast egentligen? I sverige?  Utomlands? nätet? Är såååå sugen på en, synd den är lite väl dyr....
    Från babytrader, den blir billig om man köper tillbehör så man kommer över 6oo euro och sen betalar i dollar
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-24 19:30:38 följande:
    Man sparar inget (200 kr har jag för mig ngn skrev) på att köpa Bee från utlandet (på nätet) om man inte åker till USA personligen då kommer man undan typ 1200 billigare pga dollarns låga kurs.I Sverige kostar vagnen 4800 överallt.
    En Bee med graco adapter och Babynest får man för 4800 från babytarader,då tjänar man ju en del
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13