Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Iddah skrev 2008-03-14 09:56:36 följande:
    Nån som vet om det går att få tag i extra sufletter/solskydd till bee redan? Inte hittat det någonstans
    Jag såg en på Blocket idag!
  • Kajsan
    rply skrev 2008-03-14 16:08:45 följande:
    Har en kompis som inte heller fått sin bruna klädsel.Hon har inte heller fått den, Och hon är väldigt irriterad över det.
    Från vart?
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-03-16 01:24:03 följande:
    Vart finner jag BILLIGAST div tillbehör som tex mugghållare & skötväskhållare mm
    Det är samma pris överallt i sverige.
    Utomlands kan det vara billigare ( ex Babytrader) men då får du betala frakt och det blir samma pris i slutändan.
  • Kajsan
    VeroniQa skrev 2008-03-17 12:46:21 följande:
    En snabb fråga!? Kan man köpa ENDAST suflettklädsel till Cameleon eller måste man köpa hela setet?? Om man kan isåfall VAR?Hoppas nån vill svara
    De säljs i hela set.
    Fast sommarsufletterna säljs ju för sig.
  • Kajsan
    AIE skrev 2008-03-17 14:50:56 följande:
    Måste ställa en fråga...Kanske är en dum fråga men här kommer den iaf;Kan man ha den nya rosa canvas-toppen om man ska få en liten kille?Både jag o sambon tycker den är sååå grymt snygg och hade bebisen i magen varit en tjej så hade den varit given. men nu är det ju en liten prins i min mage men mamma(dvs jag) gillar ff den nya rosa canvasen GÖRMYCKET!!!Vad tycker ni? Skulle det funka?Vill liksom inte få "negativa "kommentarer om vi nu skulle köpa den. Hur har ni gjort ni som har pojkar? Har ni köpt färger till vagnen utifrån ert barns kön eller har ni köpt det NI tycker är snyggt?
    Klart man kan! Jag köpte rosa 7am åkpåse, brun/rosa ju-ju-be och massa rosa kläder innnan jag visste vilket kön bäbis hade.
    Dessutom hade jag bestämt mig för rosa canvas oavett, men inte köpt den än.
    Vad kan hända? Att han får eksem?
  • Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-03-17 22:32:11 följande:

Vi ska komplettera Cammen med en Bee!! Hur ser leveranstiderna ut i Sverige nu?
    Jag vill också ha en Bee! Men jag tror inte att herrn i huset går med på det, jag ska försöka sälja in förslaget om Becon först
  • Kajsan
    Mawe123 skrev 2008-03-18 06:41:20 följande:
    Kan någon hjälpa mig?Undrar om nå´n av er här i tråden har denna åkpåse till er vagn. Är sugen på att byta vagn nu i vår men kan inte tänka mig att skiljas från åkpåsen, för den är sååå bra =)Det är en 7 A.M. Enfant, större modellen. Om någon har åkpåsen skulle det såklart vara kul om jag fick se en bild med den i buggan. Jag bor i ett snöigt norrland, skulle camen funka för mig? Nu har jag världens största och klumpigaste Brio kombi.../Maria
    Jag har , men nu har jag liggdelen på så jag kan inte visa foto på hur den ser ut i sittdelen
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-03-18 07:49:49 följande:
    Någon som kan tipsa/visa mig bilder där div skötväskor sitter på bugaboon....vete f-n hur jag ska få till det dvs få div väskor att stanna/sitta kvar på styret utan att glida ner + att jag kan hålla i handtaget utan problem!!
    Mugghllare på ena sidan håller upp, och med det förra chassit funkade det bättre än det nya .
    Men mugghållare, det är ett tips!
    Annars kan man ju köpa såna väskhållare tex från ju-ju-be.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13