Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Nu har jag beställt en petunia picklebottom. Ska bli kul att börja använda den till min bruna vagn. Men nu behöver jag en som passar till Bee också

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Roliga tyger. Var? Vet att det varit uppe lite då och då men hittar inte det just nu.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-04-22 10:47:10 följande:
    Nu har jag fått hem 4000 kr Cameleonen från Blocket.Det var ju lite spännande vad om ingick och det var:En sand CameleonGrönt fleeceGult fleeceSvart fleeceSand åkpåseTravelbag.Fynd! Killen visste nog inte vad han sålde
    SHIT vad billigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    trebarnsliv skrev 2008-04-22 14:18:34 följande:
    Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhi te också nu till sommaren.Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.
    Ta en vit Näe den bländar inte då den är fodrad med sån UV jox.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-04-22 14:35:15 följande:
    Ja det var ett sjukt fynd! Ibland ska man ha tur.Nu ska jag behålla hälften och sälja hälften typ.Då blir ju vagnen gratis nästan Väldigt smutsig dock ,men det går ju att tvätta.Annars var den fin! Tillockmed sambon tyckte det var värt att åka ut till Djursholm och hämta
    *s* ja Djursholm....kanske just därför de brydde sig inte om vad de fick för den
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Jwa skrev 2008-04-23 08:56:05 följande:
    Är kanske på G att köpa en bugaboo, men tycker att sittdelen till cam. verkar så liten/trång.. gärna svar från någon som har haft en annan vagn. (andra svar mottages väldigt gärna oxå självklart) Tack!!!!!!!!!!!
    Tvärtom tycker jag. Vi har haft 32 olika andra vagnar och mina barn har suttit bäst i en Cameleon utan tvekan!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-04-23 08:29:14 följande:
    Nee nu har jag ändrat mig igen, det blir en Bee istället för Cam, skulle köpt den direkt ;P
    Hahahhaaa.... *s* har du sålt din Gecko
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-23 08:59:40 följande:
    NU har jag bild på sufletten. Tagen med mobilen så den är lite suddig. Hur får man sufletten stram och fin som era? Min säckar ihop
    Dina suflett klämmor sitter på fel sida av ramen. Ta loss och byt plats så är problemet lörst.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    MrsC skrev 2008-04-23 12:48:40 följande:
    en fråga till när jag ändå är igång; är det fler än jag som har problem med att ändra läge på sittdelen? Den liksom fastnar på pinnen som är under så jag måste manuellt lyfta på sittdelen för att kunna ändra läge. Det har varit så här hela tiden, så det har ingenting att göra med tyngden på barnet.
    Man kan få en ny pinne som är böjd.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Nu har jag sommarpimpat min bugga. Har brun/brun men bytte till en rosa sittdelstyg och rosa parasoll och nya petunia Pickle skötväska har tagit bilder men hittar inte sladden som man kan ladda in den med Gör det snarast..... SÅ nöjd! Nu står jag i värsta dilemmat. Vilken vagn tar jag med mig till Cypern. Bee är ju den bästa resevagnen men Cameleon är lixom mer komplett. Hade den förra året på alla resor och tyckte den var toppen..... Maken tycker Bee då han ÄLSKAR den. Men jag vet inte...Cam är ju så snygg nypimpad

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13