Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Pasadena skrev 2008-04-30 14:18:00 följande:
    Finns det nåt parasoll som passar alla vagnar eller måste man ha buggans egna parasoll? Tycker det är så dyrt *snål*
    Det finns ngn som passar. Men den hade en volangkant tror den var från Babyland. Den hade sån grej som man spände fast den med på chassit. En väninna hade den....men den var ful enligt mig. Tror dne kostade 200 kr.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mrsjling skrev 2008-04-30 14:35:18 följande:
    Kul! Khaki är SNYGG! Ser framemot bilderna. Vad har du för dyna? Själv köpte jag Moln-dynorna av henne, en rosa och en blå.

Prickig med rosa/brun/grön den gröna är inte exakt samma gröna som på sufletten men rätt nära.

Så fint.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Pasadena skrev 2008-04-30 14:38:55 följande:
    Ok kan det vara någon av dessa? De sitter på ett handtag som verkar likna buggans.www.babyland.se/new_article_list.aspx...
    Oj alla ser ju likadana ut. Jag vill säga JA till alla. Vet inte exakt vilken det var.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-05-01 14:32:48 följande:
    Hmmm...kunde man byta ut Gecko framhjulen till cam´s ?? Någon här som vet?
    Ja man kan det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-04 00:24:51 följande:
    Nån som har dyna från Ditten och Datten i en Bee ?Jag tycker been är så hård och trist i ryggen, och är inne på att sy en dyna till den när dte är dags att sitta upp för skrotan snart.men det kanske funkar med de från Ditten o Datten? Nån som vet?
    Jep jag har. Sitter helt ok i en Bee tycker jag. Ska lägga in bilder så snart jag hittat sladden till kameran. Jag gillar verkligen dynan. Värd sina pengar alla gånger!!!!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    sweetlina skrev 2008-05-04 07:54:42 följande:
    är det svårt att ta loss ligg och sittdelen om man tex ska ha in buggan i bilen, och är det smidigt att sätta tillbax den?
    Klick så snabbt är det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-03 23:22:17 följande:
    min sambo har somnat brevid mig i soffan (=tröttnat?)färgval cam:brun bas - off white topbrun bas - sand topbrun bas - brun topsand bas - brun topjorå, jag är lite inne på jordnära färger
    Brun bas hade jag tagit + sand topp.
    Jag har brun/brun just nu men en väninna har en brun/sand och det var SÅ fint. Det skulle jag valt om jag köpt en ny idag!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Storm07 skrev 2008-05-04 08:43:30 följande:
    Kajsan, jag har en dyna från Ditten Datten i min Bee. Passformen är inte exakt i ryggdelen, men det funkar. Dynan är ju bredare upptill medan ryggstödet har ju breda sidor nertill. Jag fick sy några extra hål i dynan för att den skulle sitta perfekt, men det var inte så svårt.
    Hur menar du då? Jag tycker att flärparna vid huvudet inte spelade roll att de satt lite högre upp.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    sweetlina skrev 2008-05-04 08:59:18 följande:
    oki vad bra:)vilken vecka är du i när är det rimligt att köpa en vagn, man vill ju inte göra det för tidigt.Emmies mamma skrev 2008-05-04 08:56:10 följande:
    Jag skulle beställa iaf i vecka 25 (senast) hämta hem den i kanske v 34. Men det är jag det
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Dessa bilder efterfrågades förut.

5 åring i en Cameleon.

5 åring i en Bee.

5 Åring en Hesba vagn (standardvagn med vanlig sittdel)

Alla bilder tagna med ungefär samma mängd kläder. Hesba och Cameleon i en pyjamas och Bee med jeans och tröja. Sonen är lagom road av detta så ha överseenede med minerna *s*

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13