Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Sylt skrev 2008-05-18 11:47:53 följande:
    Tjena!Vill bara kolla med er experter *smickrar* Har en Cam -07, denim i superskick. Har fått bud på 7000 för vagn (inkl std sakerna)+uv-skydd+extra liggdelslock+ståbräda+bilstolsadapter t graco+bagclips. Är det rimligt? Vagnen ser helt ny ut.Tack så länge!
    Ja det tycker jag.....Kanske liiiite lågt. Jag skulle pockat bort ståbrädan lr graco adaptern och sålt den separat. Men det är jag det
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    nica83 skrev 2008-05-18 11:36:09 följande:
    Trist att du har ångrat dig, men går säkert bra att sälja och köpa ny. Är lite nyfiken på vilken åkpåse du har till din Bee. Vet inte vilken jag ska köpa nämligen...
    Vi har haft Bees egna åkpåse som vi haft hela vintern. Sitter super!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    hallonsoda0 skrev 2008-05-18 15:21:51 följande:
    Hej, jag måste ställa en lite pinsam fråga. Jag har ju inte börjat använda vår bugaboo ännu (bf 11 juni). Men idag så skulle jag kolla lite närmare på den och jag fattar inte hur man tar bort vindskyddet. Drar man bara ur dragkedjan helt och hållet? Vågar inte dra och slita för mkt om jag gör fel.
    Man drar av hela vindskyddet (blixtlåsen åt vänster om du kör vagnen)
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Bina skrev 2008-05-19 07:38:09 följande:
    thj ... tack för ditt svar Nu när jag hört att denimtoppen kommer blekas sönder av solen så undrar jag om man vågar ens tänka tanken att köpa denim bas?
    Min denim blektes inte under förra sommaren. Dock blev den bara finare efter att den vart tvättad två ggr *love* men då stal min syrra den så nu har hon den *asg*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    ewamarie skrev 2008-05-19 09:40:57 följande:
    En till skötväskefråga då...Har just nu en Ju Ju BeAll men när bebisen kommer och jag skall ha både Mira och bebisen med mig ut på promenad så kommer Mira att sitta på pallen på ståbrädan. Då går det ju inte att ha en väska hängande på styret.Funderar då på vilken som är bästa av: Ju Ju BeSmall och SkipHop saddlebag.Saddlebagen verkar ju gå att fästa på ramen och det är ju en stor fördel. Sen så är ju priset på saddlebagen betydligt bättre.Någon som har något tips??? 
    Jag tyckte att JuJu Be Be small var alldeles för liten. Fick knappt plats med ngt faktiskt. Men himla fin var den Har ej testat en saddlebag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Caeruleus skrev 2008-05-19 09:44:49 följande:
    Är det någon som vet hur Axel & idas regnskydd passar till en Bee? Bild på hur den sitter vore oxå skoj?
    Bees regnskydd är ju hur bra som helst....varför vill du köpa en annan?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Sweetsugar skrev 2008-05-19 10:52:30 följande:
    Hej!Är det någon som vet hur många liter varukorgen är på?
    29 tror jag......är inte heeeeeeelt säker dock.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-19 11:24:12 följande:
    Nån som har färgat en fleece suflett ?Jag har en svart här som är solblekt, tror ni den går at få snygg igen?
    Fleece är ju plast, för att färga fleece så behöver man nog special färger om det går alls. Jag är tveksam.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-05-19 12:18:02 följande:
    Inge akut längra !! Jag måste va helt gaaaalen....har köpt KATVIG påslakan i Grönt + Brunt för tex ev. sufflett mm!! Hmmm...råka bli 5st set Inge bra i plånbokan efter att sett din ap snygga sufflett
    5 set wow...det var inte illa.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13