Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

medea08 skrev 2008-05-20 18:47:42 följande:
    Har hört med Kidzshop, och de har lösa sufletter hemma i brun canvas samt i denim. Jag hade tänkt mig en i röd canvas egentligen, men funderar på denim iallafall... Svart bas (frog), offwhite parasoll och vilken färg på suflett? Denim eller röd? Eller kanske ag någon heeelt annan färg? Åsikter och förslag tack!!
    Ååååh röd!!! Det skulle jag tagit....kanske för att det var sååå länge sen jag hade ngt rött på min Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mallan brallan skrev 2008-05-21 09:31:39 följande:
    Ooooh vad jag är förbannad. Det blir ingen silver-bugga!
    trist, vad hände?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mallan brallan skrev 2008-05-21 09:35:20 följande:
    Efter 6 långa jävla veckor hörde jag av mig till dom igår för att fråga vart vagnen kan vara. Då sa dom att dom fått tillbaka den för att "the Swedish border didnt accept it".Jag har inte pratat med Posten efter det, MEN dom sa för några dagar sedan attett paket MÅSTE ha kollinummer för att kunna levereras. Och Neiman Marcus kunde inte ge paketet ett kollinummer av nån dum jävla anledning.
    Bläääääk.....
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mallan brallan skrev 2008-05-21 09:42:07 följande:
    Amanda: Det finns inget annat företag i världen som har silver Buggan.
    Ja eller så väntar du till hösten....jag har hört att ngn utvaldbutik kommer att få ta in silvertyget. Men än så länge bara rykten.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    loveliva skrev 2008-05-21 09:51:20 följande:
    Nu är jag snart så frustrerad och velig ang vilka färger jag ska förnya buggan med att jag snart säljer den
    Hahhaah ska du förnya den fast du ska sälja den snart *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Det ska tydligen vara ett paket med silver toppfärg, microfleecefilt i svart med silver logga och mugghållare med silverlogga.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

nica83: Inget som hänt mig. Har jaft våran sedan dec-07. Kanske kan du visa den i butiken där du köpte den. Man kan kanske smörja den?

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Min syster flög med just Ryanair med sin Bee. Hon flög själv ock kunde därför inte ta med sig en extra väska. Det gick fint och vagnen var ok. Just ryanair ska vara lättare då man får ta med vagnen till gaten ist för att checka in den.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Jenny N skrev 2008-05-22 11:58:58 följande:
    Puffar för min egna fråga =)
    5 åring i en Cameleon.

barnen får plats läääänge. Han kan sova i den om det skulle behövas.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    AnniPanni skrev 2008-05-22 12:11:35 följande:
    hihi jag vågar inte ens sätta min snart 4 åring i Buggan - hon är 116cm lång o 20 kg vette tusan om vagnen håller för det

Sonen väger 17 kg dvs maxvikten för en Bugga men de är ju testade för mer om det skulle vara kris.
    Han är 110 lång. Så inte jättelång men heller inte under kurvan.

Men han har inte åkt vagn sedan han var runt 3 år.

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13