Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-05-19 13:30:32 följande:
    JIPPI!! 1klass ringe nu....min Gröna Gecko klädsel har kommit......ÅÅÅÅÅhhhh va min sambo kommer gaaalen på mig Får nog ta o klia han bakom örat,så blir han go o gla igen
    *avis* såg en grön gecko igår....blev lite fundersam om jag ska byta till en beggad Gecko ett tag. De är ju sååååå fina. Särskilt den gröna *funderar*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Aljas79 skrev 2008-05-19 14:35:44 följande:
    En till fråga till er kunniga (som inte är någon efterlysning...) Vet ni om det fins något ställe som säljer bara själva handtaget eller bumperbaren till buggan? Vi har inte ens börjat använda vår begagnade bugga men den där (vad heter det?) stången har gått sönder (en liten plastgrej i fästanordningen har gått av)... Har nog ändå inte tänkt använda den i början för det ser så bökigt ut att få i och ur bebis i liggdelen men sen till sittelen vill jag ju ha den där stången ju... Har tittat på flera hemsidor men inte hittat kanske kan man maila bugaboo direkt???
    Finns en på tradera just nu Jag tror dock att du kan ersätta den lilla pluppen på bygeln.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    imsa skrev 2008-05-19 14:43:25 följande:
    finns det svarta prasoll till camen?
    Ja det gör det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    imsa skrev 2008-05-19 14:50:42 följande:
    tack! jag trodde det, men babyproffsen här i stan sa att det inte fanns! dåligt att yttra sig så när man inte vet tycker jag...
    Det fanns inte förut. Då fanns det bara mörkgrå men nu finns det ju både till Cameleon och till Bee men det är ju samma parsoll så det kvittar ju
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    The Johanssons skrev 2008-05-20 09:09:52 följande:
    Jule - gör det inte vad trist! Var kan man se vilka färger som finns som varukorg?
    Samam färger som basfärgerna dvs grå,mörkblå,röd,orange,sand,brun,denim.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    07melwin skrev 2008-05-20 09:43:20 följande:
    morrn morrntänkte höra med er om ni vet vad en Bee kostar i usa, min bror ska dit på fredag tänkte försöka övertala honom att köpa med en till mig :)
    Kostar den inte runt 3700 kr? Kan minnas fel....
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Acke skrev 2008-05-20 10:00:59 följande:
    Hej, Passar bugaboos adapter även till acta graco Logico s...? Har sett lite olika bud ang det. Ärdet någon här som har haft det babyskyddet ink adapters och det har fungerat bra?Tack på förhand,
    Ja enligt flera i denna tråden så går det. Men enligt Bugaboo så är just den stolen inte testad med adaptern så den rekomenderas inte men verkar passa ändå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-05-20 12:48:35 följande:
    När jag fråga henne för någon vecka sedan så sa hon att detta ej fanns!! *suck*
    Säkert fanns det inte då hon verkar uppdatera sitt lager med tyger när det finns efterfrågan.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-05-20 14:17:01 följande: 
    Någon som satt en Ditten & Datten i en Brio sitty?Funderar på att ta en till storebror när jag ändå ska beställa till Buggan
    Sittyn har ju ingen sele så jag skulle isåfall beställa en utan hålen för selen. Vet ej hur bra den sitter i en sitty för övrigt.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13