Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-22 16:47:46 följande:
    Sluuuta reklama, den ska jag ju ha
    WOOOOOPS......ska inte göra....visste ju inte *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 16:44:30 följande:
    tack, det känns som att livet är komplett nu
    tills du hittar ngt annat att sukta efter....*s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    trullsa skrev 2008-05-22 16:51:44 följande:
    Snälla stargirl kan du kolla din inbox,har skickat till dej,behöver hjälp,går snart under av denna ångest!
    done!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-22 17:38:57 följande:
    hha jomen jag har inte alla de pengarna än juuuu o jag har ju lovat sambon att endast finansiera med sålda saker pengar hmm tror ni han tycker jag har för mycket barnvagnar o skit ;)
    Så gör jag oxå. Säljer av gammalt och köper nytt. Man får bra betalt för gammalt skit *asg*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-22 17:55:51 följande:
    japp men det går såååååå långsamt denna ggn.. men som min sambo sa får man kämpa lite så är det roligare sen . hahaha mm visst
    Mmmmm.....det är så ibland. Men rätt som det är hittar man ngt man vill bli av med. Hittade en Burberry blus som jag knappt använt , ett par crocs min pappa köpt till mig men jag såklart aldrig satt på mig och ett par Acne jeans som inte passade och fick fint betalt för dem
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2008-05-23 16:54:12 följande:
    Ingen som haft gecko och cam samtidigt och hann testa om ramen funkar på olika chassin?
    Funkar inte, då det är olika system på hur man justerar sitsens lägen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Aljas79 skrev 2008-05-27 10:24:59 följande:
    Spinner vidare på parasoll-frågan. Någon som har en bild på hur det sitter? Vet att det fanns en uppe förut men hittar inte hur mycket jag än bläddrar i alla sidor...Vi har fått hem vårt parasoll som är superfint och satt på det. Jag får dock känslan av att vi inte riktigt får till det så där perfekt som jag tror att det ska vara med tanke på att vi har världens bästa vagn Hur liksom inklar man parasollet på bästa sätt för att undvika solen? Har ni sufletten helt uppe eller hur gör ni??? Ge en ovetandes lite tips för snart är det dags för den lilla att kika ut och sol har jag beställt heeeeeela sommaren...
    Du får vända och vrida så att där solen är är också parasollet Var inte rädd att bäja och vrida. Parasollet tål en hel del
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    ewamarie skrev 2008-05-27 11:03:32 följande:
    En färgfråga:Har gult utgått??? Fick precis för mig att vi behöver en gul topp till vår denimbas. Men så hittar jag den inte någonstans.
    Ja den har utgått men går att beställa fortfarande om du frågar din återförsäljare så kan de beställa hem åt dig.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-05-27 12:03:26 följande:
    Viiiii, igår fick jag min bee och gudam va nice ned är =)) Riktigt skön att köra nu när man kört in sig på den. Krånglig att fälla ihop tillen början , men har du fått in finessen, I like it Enda nackdelen är att den är tung, så inget för backpackande men istortsett alla andra resor Kan någon svara på detta som flygit med den? Bör man ta av hjulen och tänkte lägga den i bubbelplasten man fick till samt en vanlig flygpåse man får på arlanda.Tror ni det räcker? Har inte tänkt köpa bees transportbag nämligen och kan inte släåa på en extra väska, flyger själv med tre barn.Tacksam om nån kan svara 
    Min syster har flygit med Bee till London utan väska (då hon flög själv med barn) hon slog in framjulen i bubbelplast samt stoppade in vagnen i en sån "plaspåse". Vagnen var hem både fram o tillbaka....men hon var tydligen kallsvettig hela resan *s*
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13