Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

snysop skrev 2008-05-04 09:11:37 följande:
    Wow! Det är ju ett gäng av gamlingar i denna tråd! :) Känner igen flera av er. Kul! :) Vi har kvar våran vagn fortfarande, dottern är 2,4 år. Funderar på att köpa en ny toppklädsel. Har det kommit ut någon turkos?/snysop som startade någon av de första "Bugaboo-fans-trådarna"
    Välkommen tillbax!! Näe ingen turkos men en ny blå....den är på gränsen till turkos faktiskt. Men en ny cerise rosa har kommit som jag tycker är fin!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2008-05-04 09:40:11 följande:
    Tack så mycket, stargirlFunderade på om det var värt att skaffa en bee åt min ett åring...men som det ser ut med din 5-åring så skulle vi ju kunna ha den bra länge =)Visst är det så att det är fullt liggläge på bree och att man skulle kunna ha en nyfödd i den kortare sträckor. Eller vad tror ni?
    Ja alltså Bee är godkänt från 0-4 år. Då den har fullt liggläge. Men om man använder den fårn början bör man köpa till Bugaboos babynest som insats till bebin.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Heidii skrev 2008-05-04 10:43:14 följande:
    hej hej har några frågor till er som kan bugaboo :) hur länge har era bebisar fått plats i liggdelen? och jag har ett sånt problem att välja färg på den..kan tillägga att det är våran son som ska åka i den.Jag har tittat i bildtråden många ggr men kan bara inte bestämma mej :S .. kan nån hjälpa mej?
    Plats skulle dottern nog få fortfarande. Liggdelen är 74 lång och det är dottern nog nu (15 månader) men hon ville inte ligga i liggdelen mer än i 5 månader.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lourdes skrev 2008-05-04 10:12:11 följande:
    Juli levereras rosa Bee men man kommer inte att kunna köpa sufletterna löst i första omgången. Om man inte övertalar ngn att ta loss den rosa sufletten på en komplett Bee
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2008-05-04 11:52:10 följande:
    Stargirl- fin Petunia! Hur tycker du att den är? Ryms det mycket? (den ser större ut än jag trodde) Vilken modell har du?
    Hmmm det ryms inte lika mycket som i min OIOI så det är ju en nackdel. Men det får plats 3 blöjor, våtservetter, flaska och några tetror välling, mobil, plånbok, nappar och ett set med extrakläder. Inte så mycket mer.
    Men jag har även en Bugaboo skötväska till min Bee som rymmer lite mer.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-05-04 12:36:26 följande:
    Stargirl: Snyggt med Petunian, vart köpte du den, hittade du billigare alt än babyshop?
    Köpte från Babyshop. Orkade inte leta *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mamisita skrev 2008-05-04 14:08:11 följande:
    Frågar igen...Någon som har ståbräda och kan/vill svara på några frågor:- Måste man ha styret väldigt högt för att få plats med barnet?- Hur är det att ha brädan vid snö?Är det smidigt med ståbrädan(även vintertid)eller är det bättre med en syskonvagn trots att det äldre barnet troligtvis inte kommer att använda vagn så länge till?
    Jag hade handtaget rätt högt men inte på högsta läget för att få plats.
    Att köra vagn på vintern med ståbräda är aldrig kul men har funkat för oss de dagarna de behlvdes.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mamisita skrev 2008-05-04 14:13:37 följande:
    Så om du var kort och bodde i norrland med massor av snö tror du då du skulle överväga syskonvagn?
    Jag skulle testa utan först. Men om det inte funkade skulle jag köpa ngn billig på Blocket så länge och satsa på två bra singel vagnar. Vi la ner en förmögenhet på en syskonvagn som användes kanske 15 ggr.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Mountains skrev 2008-05-04 14:15:09 följande:
    Stargirl! Såg i bildtråden din snygga skötväska! Jag har en likadan men tyvärr har jag inte fått min bugga ännu. Det var kul att se hur den ser ut på vagnen och hur snyggt det var mot det bruna. Jag har beställt brun bas och off white topp.
    Det blir säkert toppensnyggt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-08 07:46:10 följande:
    HJÄLPok är det någon som vet hur mycket man kan beställa från usa utan att åka på tull?????
    500 kr.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13