Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-05-12 16:08:45 följande:
    Marknaden är skitdålig för beg buggor nu.jag hade min fina -06;a cameleon ute i tre veckor och fick sälja den för 5200 tillsist.
    Verkar lite olika. En arbetskompis till min man fick 7000 för sin 2 år gamla Bugga (kan ha varit en åkpåse med) men vet iofs inte om de sålde den till ngn kompis/bekant.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:21:07 följande:
    Ja, det går verkligen upp och ner, just nu verkar det svårt att sälja barnvagnar överhuvudtaget.
    Ja det har jag hört. En kompis försökte bli av med en superfin dubbel UJ, Zapp och en Brio Sitty och det tog evigheter att få dem sålda och dåligt fick hon betalt dessutom.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Azel skrev 2008-05-12 16:24:00 följande:
    Skulle nån snäll med plus kunna lägga ut bilder på min bugga i bildtråden?Ska även ta nya kort idag, för så som den ser ut i galleriet sågden ut igår hehe, nya kläder idag
    Done!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:25:55 följande:
    Mmm min dubbel UJ har jag haft ute i flera veckor och ingen vill ha den

Ja konstigt....det är en toppenvagn. Hellre en begagnad UJ än en sketen Babyjobber ny från butik *bläääk*

Men det går upp och ner det där. Fler o fler hittar till andrahandsmarknanden nuförtiden.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-05-15 23:25:05 följande:
    Ingen som typ kan säga vad ett beggade vinterhjul är värda alt. brukar ligga på! (ingen annons....)
    Ligger de inte på runt 450. De sjunker inte ås mycket i värde då de som säljs verkar inte vara använda så mycket.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    stjernan skrev 2008-05-16 10:07:12 följande:
    Frågar igen om Bugaboos skötryggsäck, som då och då dyker upp på Tradera eller Blocket. Någon som vet nåt om den? Har bara sett den i grått...Finns den överhuvudtaget att få tag på i butik? Eller är det en "gammal" modell som inte längre tillverkas? Och vad är det som gör att Bugaboos egna vanliga skötväska har så dåligt rykte här i tråden? Utseendet eller funktionen?
    Det var skötväskan till Frog. Tillverkas inte längre men finns då och då ute på  köp o sälj sajter. Den var toppen tyckte jag. Den hade kardborre fästen för att fästa på handtaget och sånt snett band så man kan bära på ryggen. Det bandet gick att gömma om man ville i en ficka bakpå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-16 11:17:58 följande:
    åhhh blir tokig.. har äntligen hittat en vagn jag vill ha o säljaren kan tänka sej att skicka den men han hade bara bilder tagna med en mobil :( varför ska alla jäääääkla vagnar finnas i sthlm.. va tror ni hade ni vågat????
    Oj....svårt. Har hon ingen möjliget att fota med en riktigt kamera? Konstigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-16 11:43:36 följande:
    Tycker det ser bra ut. Jag skulle våga! Iaf om priset är bra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-16 11:45:36 följande:
    Ja, nu vill vi se! kan du inte länka till annonsen?Jag svarade på en vagn till BRA pris igår ( en UJ) men såg att hon hade snott bilden nån annan stans ifrån, så jag frågade efter foto.Men det hade hon inte och kunde inte ta heller.Dessutom fanns inte personen på eniro.Då får det ju vara liksom
    Oj ja det lät skumt....kan man inte ta bild ja då får det vara
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Amanda skrev 2008-05-16 13:17:50 följande:
    Jag tycker det är jätte konstigt av Simpleworld att de först skriver i mail och på skyltar i fönstret i butiken att det är 30 - 70 % på allt i butiken men sedan när man ska betala så får man veta att din vara är en beställningsvara så det är ingen rabatt på den...Trots att man hämtat den på en hylla i butiken...Är inte det konstigt?Jag tycker att om det står att det inte gäller beställningsvara så borde det ju vara så att om man beställer en vara så är det inte rabatt på den.Eller tänker jag fel?
    Ja så förutsätter man ju att det ska vara....att inga nybeställningar är rabbaterade och det förstår man ju att det gäller bara det som finns i butik vid rea.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13